پرواز شماره ۴۸۰۴ هواپیمایی معراج که قرار بود مسافران رو از مبدأ استانبول به فرودگاه امام خمینی تهران منتقل کنه، با کناره های زیادی همراه بود که مهم ترین اون، تأخیر ۱۴ ساعته این پرواز و هم اینکه برخورد غیر مسئولانه نماینده شرکت هواپیمایی و درگیری با پلیس فرودگاه استانبول بود.

به گفته مسافران پرواز، استانبول تهران هواپیمایی معراج زمان برخاست هواپیما از فرودگاه استانبول که در بلیت اونا درج شده، ساعت ۲:۲۵ صبح به وقت محلی (شنبه ۱۹ فروردین) بود که پس از مراجعه به این فرودگاه، به اونا گفته شد ساعت ۶ هواپیما به طرف تهران پرواز می کنه.

با این حال به دلیل مشکل فنی هواپیمایی که قرار بوده مسافران رو از استانبول به تهران بیاره، دوباره به اونا اعلام می شه که ساعت ۱۸ به وقت تهران پرواز انجام می شه که با اعتراض مسافران روبه رو می شه.

مسئولان دفتر نمایندگی این ایرلاین از مسافران می خوان که واسه اسکان تا زمان پرواز جانشین فرودگاه رو ترک کنن کارگزاران معراج یکی از مسافرخانهای استانبول با پایین ترین سطح خدمات رو انتخاب کرده بودن که بازم با اعتراض مسافران روبه رو می شن.

به گفته یکی از مسافران این پرواز، در طول مدت تاخیر پرواز به مسافران فقط یه ساندویچ سرد بی کیفت داده می شه . مسافران که پس از ساعتها سرگردانی در فرودگاه به ستوه اومده بودن، با مسئولان نمایندگی معراج در فرودگاه درگیر می شن و پلیس فرودگاه وارد کارزار می شه.

مسافرانِ پرواز معراج ایرلاین در اعتراضات خود، خواهان انجام فوری پرواز می شن که مقامات این ایرلاین به اونا می گن این پرواز ساعت ۱۳ انجام می شه.و بازم سایت فرودگاه امام خمینی ساعت انجام این پرواز رو ۱۸ ذکر کرده.

مطلب مشابه :  موانع روانی رشد خلاقیت :

با در نظر گرفتن اینکه فرودگاه استانبول فقط دو ساعت اینترنت رایگان در اختیار مسافران قرار میده درنتیجه امکان فرستادن فیلم و عکسای گرفته شده از طرف معترضان از چگونگی برخورد پلیس فرودگاه استانبول با مسافران ایرونی وجود نداره.این حوادث در صورتی  اتفاق میفته که یکی از مسئولان هواپیمایی معراج از اتفاق اینجور اتفاقاتی در ترکیه اعلام بی اطلاعی می کنه.

دیدگاهتان را بنویسید