دانلود پایان نامه

میزان رضایت مشتریان از کیفیت کالاها آگاه شود.

۲۲
شرکت به نیاز سنجی از نوع کالاهای مورد پسند مشتریان می پردازد.

۲۳
شرکت سعی می‌کند تا از خصوصیات و مشخصات کالاهای مورد نیاز مشتریان آگاه شود.

۲۴
تامین سلیقه و خواست مشتری برای شرکت بسیار مهم و اساسی است.

ایجاد ارزش برای مشتریان

۲۵
شرکت سعی می کند کالاهای باکیفیت برای مشتریان تولید کند.

۲۶
سعی شرکت بر این است که کالاهای مورد نیاز مشتریان با کمترین قیمت عرضه شود.

۲۷
شرکت همیشه سعی می کند بهترین تلاش را برای ارائه خدمات به مشتریان انجام دهد.

۲۸
تلاش شرکت بر این است که رضایت مشتریان را حفظ کند.

حفظ و مراقبت از مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
۲۹
شرکت ما، به نیازهای مشتریانمان گوش می کند.

۳۰
شرکت ما ، خدماتی با کیفیت عالی به مشتریان عرضه می کند.

۳۱
مدیریت شرکت از روندهای بازار آگاه است.

۳۲
موضوع اصلی برای تمام کارکنان ، رضایت مشتری است.

۳۳
شرکت تلاش دارد تا عرضه کنندگان و فروشندگانی با کیفیت بالا انتخاب نماید.

۳۴
شرکت کیفیت کالاهای تولیدش را در سطحی ارائه می کند که مورد اعتماد مشتریان است.

۳۵
شرکت از طریق حل شکایتها به صورت سریع و اخلاقی ، مشتریان را راضی نگه می دارد.

۳۶
شرکت ما سطح رضایت مشتریانش را با سطح رضایت مشتریان رقبای دیگر مقایسه می کند.

۳۷
شرکت ، جهت تامین ترجیهات مشتری، کالاها و خدماتش را تغییر می دهد.

۳۸
شرکت در عین اینکه برای آینده برنامه ریزی می کند ، به مشتریان کنونی و بالقوه توجه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید