تاکید برزیل بر پیشرفت گردشگری حلال

دانلود پایان نامه

سهم گردشگری حلال از کل گردشگری جهان در سال ۲۰۱۷، ۱۹۲ میلیارد دلار بود و پیش بینی می شه این رقم، در سال های آینده بیشتر هم شه.

سرمایه گذاری های زیادی واسه گردشگری حلال در برزیل انجام نشده و  توانایی صنعت گردشگری برزیل واسه پذیرش گردشگران مسلمون نیازمند بررسی های بیشتریه. همونطور که ابراهیم ابو هلیل، یه مشاور گردشگری در اردن، می گوید فقط با انجام چند سازوکار کوچیک می توان حضور گردشگران مسلمون در هتل ها و جاذبه های گردشگری برزیل رو سازماندهی کرد.

ابو هلیل، مشاور پانل حلال در انجمن اقتصادی برزیل و کشورای عربی که به وسیله اتاق تجارت اعراب و برزیل در روز دوشنبه، دوم آوریل، در هتل یونیک در سائوپولو برگزار شد، گفت:

برزیل زمان زیادی رو از دست داده، اما هنوزم فرصت کافی واسه حضور در بازار گردشگری حلال هست.

ایشون خاطر نشون کرد که گردشگری حلال در سال ۲۰۱۷، ۱۹۲ میلیارد دلار آمریکا در سرتاسر جهان درآمد داشته و انتظار می رود که بیشتر از ۲۳۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ درآمد داشته باشه.

اون هم اینکه گفت که انجام اصلاحات کوچیکی مثل جفت و جور ی جانماز، زمان ثابت واسه به کار گیری مسلمونا از استخر و آموزش کارکنان در مورد گردشگری حلال در معرفی یه مکانی به عنوان مقصد گردشگری حلال موثر هستن. اون با اشاره به کشورای آسیایی به عنوان مثالی واسه سرمایه گذاری واسه پذیرایی از گردشگران مسلمون می گوید:

مثلا، در ژاپن، دولت تشویق کننده هایی رو واسه افزایش گردشگری حلال تعیین کرده.

گردشگری حلال

سخنرانان این پانل هم اینکه اعلام داشتن که برند «حلال»، یه محصول یا سرویس نیس، بلکه یه جور روش ی زندگیه. محمد اونو مراد، مدیر اجرایی اتاق عرب، گفت که اقتصاد حلال تشکیل شده از اجناس غذایی، لوازم آرایشی، پوشاک، امور مالی و گردشگری اسلامی، هرساله ۲ تریلیون دلار در بازاری که ۱٫۶ میلیارد مصرف کننده داره، درآمد تولید می کنه.

مطلب مشابه :  تحقیق رایگان دربارهرابطه مبادله، کاهش استرس، سازمان ملل

محمد صالح بدری، دبیر کل مجمع اعتباربخشی بین المللی حلال (IHAF)، سازمانی که به دنبال هدفمندسازی برند حلال واسه ۵۷ کشور مسلمانه، گفت:

هر کاری که ما انجام می بدیم یا می خوریم طبق ی اصل «حلال» است.

ارزش به کار گیری برند جنسا و خدمات «حلال» در عرض چند سال به ۵ تریلیون دلار آمریکا می رسه.

دیدگاهتان را بنویسید