میکروبلیدینگ ابرو سعادت آباد 

 

می‌دانید میکروبلیدینگ ابرو چیست؟ آیا استفاده از موچین، به ابروهای شما ضربه می‌زند و ابرویتان دوباره رشد نمی‌کند، یا فقط احساس می‌کنید تمیز کردن ابروهایتان هر روز با موچین کار دشواری است؟ میکروبلیدینگ (microblading) یا همان فیبروز ابرو می‌تواند یک راه‌ حل آسان برای داشتن ابروهایی پرپشت، کاملا آراسته و با ظاهری طبیعی باشد. گرچه اصطلاح میکروبلیدینگ یا فیبروز این روزها کاملا شناخته شده است و بارها آن را شنیده‌اید.

در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میکروبلیدینگ به طور ویژه‌ای در صنعت آریش دائم مورد توجه قرار گرفت. در کمتر از دو سال جستجو کلمه میکروبلیدینگ نسبت به آرایش دائم ۵۰% افزایش داشت. این افزایش نشان می‌دهد علاوه بر تکنسین‌ها، مشتریان هم جهت آشنایی بیشتر و یافتن پاسخ سوالاتشان این کلمه را جستجو کردند.

اگر شما هم از مداد ابرو، ژل ابرو و صابون ابرو و از صرف زمان طولانی به صورت روزانه برای ابروهای خود خسته شده‌اید، جای درستی آمده‌اید. میکروبلیدنگ ابرو یک نوع خالکوبی نیمه‌دائمی است که بعد از هر بار به مدت ۱ تا ۳ سال دوام دارد و خیال شما را از بابت زیبایی ابروهایتان راحت می‌کند.

روشی است که با بهره گیری از بلید یا همان تیغ، پوست را برش داده و رنگ را به لایه های زیرین پاره شده انتقال می دهند. با پارگی اپیدرم، رنگ به میزان بسیار بیشتر و با عمق نفوذ بالاتر به لایه های زیرین پوست انتقال می یابد و راز انتقال رنگ، در میکروبلیدینگ نیز به همین دلیل است.

گفته می شود که فرآیند میکروبلیدینگ ابرو ها را به صورت طبیعی میکشد، اما این فرآیند به طور معمول کمی زمان می برد تا کامل شود. روش اولیه ممکن است تا چند ساعت طول بکشد و بعد از ترمیم اولیه, ابرو ها تیره تر خواهند شد. ممکن است که رنگ پس از چند هفته محو شود و یا ممکن است که نیاز به ترمیم داشته باشد.

یکروبیلدینگ یک نوع تاتوی نیمه دائمی است که روی ابرو اجرا می‌شود، اما بر خلاف خالکوبی‌های سنتی که در آن از تفنگ تاتو استفاده می‌شود، در میکرو بیلدینگ از یک ابزار به شکل تیغه استفاده می‌شود. روی این تیغه، یک ردیف از سوزن‌های ریز قرار دارند که به سختی قابل رویت هستند و برای ایجاد خراش‌هایی شبیه تار مو و قرار دادن رنگ در این خراش‌ها استفاده ‌می‌شوند.

در واقع، میکروبلیدینگ ابرو، به شما ابروهایی زیبا با تارهای طبیعی هدیه می‌دهد که تا یک یا دو سال پاک نمی‌شوند و شما را از آرایش و مداد ابرو بی‌نیاز می‌کند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   قاعده CPT

 

هر آنچه که باید در مورد میکروبلیدینگ ابرو دانست:

تمام روش های آرایشی شامل میکروبلیدینگ و آرایش های دائمی, خطرات احتمالی مرتبط با آن ها را دارند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید، مواد افزودنی رنگی استفاده شده در این شیوه های آرایشی را FDA تنظیم و تضمین نمی کنند.

بنابراین لازم است قبل از انجام یک فرآیند, از خطرات ناشی از آن آگاه باشیم. یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در مورد آن فکر کنیم, سالنی است که این کار را انجام خواهد داد. شخصی که این کار را انجام می دهد باید یک متخصص مجاز باشد که آموزش مناسبی را دیده است و به روز می باشد.

به طور کلی, سالن های دارای مهارت بالا و دارای مجوز و با کیفیت بالا و اسپا دارای مجوز می باشند, اما شخصی که می خواهد این کار را انجام دهد باید اعتبار هر فرد را قبل از رفتن چک کند و حتی از کسانی که قبلا پیش این شخص چنین کاری را انجام داده است، تحقیق کند.

آماده سازی برای انجام میکروبلدینگ ابرو:

  • از نوشیدنی های کافئینی در آن روز پرهیز کنید.
  • قبل از انجام آن ابروهایتان را سایه یا مداد نکشید.
  • سه روز قبل از انجام آن، برنزه نکنید
  • دو روز قبل از قرار، وکس نکنید و ابرو بر ندارید.
  • اجتناب از پیلینگ شیمیایی پوست و سایر درمان های قوی صورت برای حداقل دو هفته قبل از فرایند.
  • قبل از عمل, موهای خود را بشویید و درست کنید، زیرا ابرو نباید حداقل 7 روز با آب تماس داشته باشد.

اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را بگیرید، رعایت مراقبت های پس از میکروبیلدینگ را جدی بگیرید. وجود قرمزی، تورم و پوسته پوسته شدن تا ۷ روز بعد از انجام میکروبیلیدنگ طبیعی است و نیازی نیست نگران آن باشید، اما از کندن پوسته ها خودداری کنید و اجازه دهید روند طبیعی خود را طی کنند. در غیر این صورت خطر عفونت احتمالی وجود دارد و روند بهبود طولانی‌تر می‌شود.