آشنایی با خواننده وحید مرادی

 

آهنگ شلوار پلنگی یکی از پرطرفدارترین اهنگ وحید مرادی است. این آهنگ در سایت‌های موسیقی توانسته به یکی از پردانلودترین آهنگ‌ها تبدیل شده و در بین مردم ایران و افغانستان و بسیاری دیگر از کشورها بسیار مطرح شود.

همچنین ایشون آهنگ های زیاد دیگری رو هم منتشر کردن از جمله آهنگ سربازی از وحید مرادی و خیلی موزیک های دیگر

او علاوه بر این آهنگ، قطعه‌های عقاب، حکم اعدام، کارت قرمز و دلسوز را نیز خوانده است. وحید مرادی جزو برترین خوانندگان محلی مازندران به شمار می‌رود. او با خواندن آهنگ‌های شاد و غمگین توانسته در دل مردم جای بگیرد. ایشان با تک خوانی‌هایی که منتشر کرده، توانسته فضای مجازی را متحول کرده و لقب پدیده صدا را به دست آورد.

علاوه بر خوانندگی و انتشار آن‌ها، در مجالس عروسی و شادی نیز دعوت می‌شود و با خواندن آهنگ‌ شاد به مجالس رنگ و بوی خاصی می‌دهد.

 

 

اینستاگرام وحید مرادی

این خواننده مازندرانی بیش از ۲۲۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. وحید مرادی علاوه بر اینستاگرام در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیتی گسترده دارد و مخاطبان زیادی را توانسته جذب کند.

 

او طرفدار تیم استقلال بوده و به همین خاطر نیز یک آهنگ فوتبالی  برای هواداران تیم استقلال خوانده است. همچنین او ارادت خاصی به مخاطبان خود دارد و همواره برای آن‌ها آرزوی خوشبختی می‌کند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   همراه کارا