امداد خودرو اصفهان

امداد خودرو به مجموعه خدمات امدادی گفته می ‌شود که توسط برخی افراد به کمک تجهیزات و ماشین ‌آلات پیشرفته جهت امداد رسانی به خودرو های آسیب ‌دیده ارائه می ‌شود. این مراکز در سرتاسر ایران به‌خصوص در جاده ‌های بین‌ شهری وجود داشته و به‌ صورت ۲۴ ساعته و آنلاین آماده خدمت ‌رسانی به اتومبیل ‌ها می ‌باشند.

امداد خودرو اصفهان دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتری شکل گرفته است. با استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در نظر دارد تا رضایت مشتریان را کسب کند. این شرکت با داشتن تیم متخصص در حوزه کاری امدادی ، فعالیت های حمل ماشین با چرخگیر ، دکل ، کفی ، مکانیک سیار که شامل تعمیر در محل، باتری به باتری ، پنچرگیری ، بنزین و … را انجام می دهد.

سود جویی برخی از افراد فاقد مجوز در زمینه یدک کشی و امداد خودرو باعث شده ذهنیت برخی از افراد نسبت به خدمات امداد خودرو خوب نباشد. باید توجه داشت که در هر صنف و کسب و کاری افراد مختلفی فعالیت میکنند و نباید خطای چند نفر را برای همه افراد آن صنف دانست. مجموعه امداد خودرو اصفهان عضو تعاونی امداد خودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور است و تمام خدمات این مجموعه مورد تایید و تحت نظارت مراجع ذی صلاح است.

امداد خودرو اصفهان افتخار دارد که خدمات حمل و تعمیر خودرو در محل را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه های مصوب انجام داده و دامنه فعالیت و خدمت دهی آن به وسعت کل استان اصفهان و استانهای همجوار ( در صورت ضرورت ) گسترده است.

یدک کش آنلاین

 انتخاب امداد خودروی غیر مجاز برای شما هزینه های بسیار زیادی دارد. مشکلاتی که خودروبر و یدک کش های غیر مجاز برای ماشین ها ایجاد می کنند در بسیاری از موارد جبران ناپذیر است. قطعا با انتخاب یدک کش آنلاین معتبر نگرانی از بابت تحمیل هزینه های مزاعف نخواهید داشت.

خدمات تعمیر خودرو در محل در اصفهان به چه صورت انجام می شود ؟

با تماس با کارشناسان امداد خودرو اصفهان راهنمایی های لازم در خصوص تعمیر خودرو در محل مورد نظر به شما ارائه خواهد شد و پس از هماهنگی کارشناسان مربوطه به محل اعزام خواهند شد و تعمیر سیار خودرو در محل توقف خودرو انجام خواهد شد.

بروز بودن تجهیزات مورد استفاده توسط خودرو بر

یک شرکت خودرو بر حرفه ای برای حمل انواع خودرو باید به تجهیزات و امکانات بروز جهت حمل انواع خودرو مجهز باشد. برخی از خودرو ها لوکس و گران قیمت هستند و انتقال این خودرو ها نیازمند استفاده از تجهزیاتی هست که بتوان هم ایمنی و هم سرعت انتقال را حفظ کرد. برخی خودرو ها سایز بزرگتری نسبت به خودرهای عادی دارند و لازم هست با تجهزیات اختصاصی خودشان حمل شوند.

بسته به شرایط شرکت خودرو بر باید بتواند تجهیزات مورد نیاز را تهیه کند.

فعالیت در تمام ساعات شبانه روز

امکان دارد که در هر زمانی اتومبیل شما دچار آسیب و یا صدمه شود. در این صورت باید قادر باشید که با شرکت خودرو بر در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید و شرکت باید در اسرع وقت و به سرعت در صدد رفع این مشکل برآید. این خیلی مهم است که شما بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید بدون لحظه ای درنگ با یک شرکت معتبر خودرو تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

خودرو بر امداد خودرو اصفهان

خودروبر به صورت معمول یک کامیون یا کامیونت است که با توجه به ویژگی هایی که دارد توان کشندگی 4 تن به بالا را داشته و برای حمل و نقل خودرو مورداستفاده قرار می گیرد. در این شیوه ی حمل خودرو با توجه به اینکه ماشین به‌طور کامل سوار خودروبر می‌شود هیچگونه آسیبی متوجه خودرو شما نخواهد بود و به همین دلیل برای حمل خودرو های صفر کیلومتر و همچنین خودروهای لوکس خارجی بهترین انتخاب است.

با خودرو بر امداد خودرو اصفهان نگران جابجایی خودرو های خود نخواهید بود و فقط با یک تماس خودروبر استاندارد با تکنسین های مجرب در محل مورد نظر شما حاضر خواهند شد.

کلیه ی جاده های استان اصفهان : جاده اصفهان – شیراز ، جاده اصفهان – تهران ، جاده اصفهان – مشهد ، جاده اصفهان – خرم آباد ، جاده اصفهان – شهرکرد و …

کلیه ی محلات کلان شهر اصفهان : ملکشهر، سیچان ، رهنان ، خانه اصفهان ، برازنده ، عسگریه ، پروین ، هفتون ، سروش ، آتشگاه ، مرداویج ، چهارباغ ، سپاهان شهر ، سی و سه پل ، پل خواجو ، پل فلزی ، ناژوان ، باغ پرندگان ، میدان امام ، احمد آباد ، گلزار بازار ، طوقچی ، کاوه ، رباط ، امام خمینی ، جی ، پروین ، باغ غدیر ، باغ فدک ، غرضی و …

کلیه ی بزرگراه های درون شهری اصفهان : بزرگراه خرازی ، بزرگراه چمران ، بزرگراه ردانی پور ، بزرگراه فرودگاه ، بزرگراه آقا بابایی ، بزرگراه صیاد شیرازی ، بزرگراه همت بزرگراه کشوری ، بزرگراه دستگردی ، بزرگراه صفه ، بزرگراه آقا رب پرست ، آزاد راه ذوب آهن ، آزاد راه معلم ، بزرگراه آزادگان و …

این نوشته را هم از دست ندهید :   بهترین متخصص زگیل تناسلی در مشهد کیست ؟

کلیه ی شهر ها و شهرکهای اطراف اصفهان : بهارستان ، سپاهان شهر ، فولادشهر ، خمینی شهر ، نجف آباد ، دولت آباد ، شاهین شهر ، گز برخوار ، خورزوق ، سگزی ، مهیار ، فلاورجان ، قهدریجان ، جوزدان ، کهریزسنگ ، گلدشت ، زرین شهر ، مبارکه ، تیران و کرون و …

تمام نقاط شهری و روستایی دور دست استان اصفهان : فریدن ، داران ، فریدونشهر ، بوئین میاندشت ، خوانسار ، گلپایگان ، چادگان ، سمیرم ، شهررضا ، دهاقان ، نائین ، اردستان ، نطنز ، میمه ، کاشان ، آران و بیدگل ، کوهپایه ، تودشک ، هرند ، ورزنه ، اژیه ، اسلام آباد ، شهر رضا و …

  • مکانیک سیار

خدمات مکانیک سیار، مجموعه امداد هایی است که اگر خودرو دچار هر مشکل فنی شامل مشکلات موتوری و داخلی خودرو باشد صورت می‌ گیرد. این خدمات می ‌تواند شامل مشکلات برقی خودرو، مشکلات موتور، نقص در قطعات خودرو و غیره باشد که امداد خودروهای معتبر با دانش و تجربه خود اقدام به رفع مشکلات خودرو با پیشرفته‌ت رین تجهیزات می‌نمایند.

  • امداد باتری

مشکلات باتری اتومبیل‌ ها به ‌خصوص در فصل سرما، یکی از بزرگترین دغدغه‌ های رانندگان بوده و انتخاب و تعویض باتری ماشین یکی از اساسی‌ترین وظایف امداد خودرو هاست. تمامی باتری‌ هایی که توسط امداد خودرو آزمون استفاده می ‌شوند، همگی دارای نشان استاندارد بوده و در صورت تعویض باتری جدید با باتری کهنه، ضمانت‌ نامه اصلی کالا به مشتریان ارائه می‌شود تا رانندگان از باتری جدید آسوده‌ خاطر باشند. همچنین خدمات باتری به باتری هم جزئی از وظایف امداد های جاده ‌ای است که در صورت خرابی و از کار افتادن باتری و استارت نخوردن خودرو می‌توانید در هر کجای مشهد که باشید با امداد آزمون تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

  • خدمات تعویض روغن

برخی از رانندگان اتومبیل ‌ها پیش ‌از شروع سفر و رفتن به جاده، روغن ‌های خودرو را چک نکرده و در بین راه دچار مشکل می‌شوند. بهتر است که به‌ صورت دوره ‌ای تمامی روغن ‌های ماشین مانند روغن‌ موتور، روغن ترمز و غیره چک شده و پس‌ از اطمینان از آن ‌ها سفر جاده ‌ای خود را آغاز نمایید. در صورت فراموشی و اتمام روغن در جاده نگران نباشید. امداد خودروی آزمون در اسرع وقت تکنسین‌ های خود را به محل مورد نظر فرستاده و تعمیرکاران پس‌ از بازبینی خودرو و بررسی دقیق، مشکل را برطرف می‌ نمایند.

  • سوخت‌رسانی سیار

یکی دیگر از خدمات امداد خودروهای معتبر در جاده‌ ها سوخت‌رسانی سیار است. شرکت ‌های معتبر امدادی سوخت ‌رسانی را در هر ساعتی از شبانه‌ روز و ایام تعطیل انجام داده و دارای سوخت ‌های بنزین و گازوئیل می‌ باشند که بنا بر نوع ماشین، سوخت مخصوص را استفاده می‌ کنند. سوخت هایی که در امداد خودروهای معتبر استفاده می ‌شوند، همگی خالص و استاندارد بوده و مشکلی در موتور و حرکت خودرو ایجاد نخواهند کرد.

  • خدمات قفل و سوئیچ

بدون شک برای شما هم پیش‌ آمده است که در هنگام باز کردن قفل درب ماشین، کلید درون قفل گیر کرده و می ‌شکند و یا هنگام استارت زدن، سوئیچ درون قفل گیر کرده و دچار شکستگی می ‌شود. یکی دیگر از خدمات امداد خودرو های معتبر برطرف کردن مشکلات قفل و سوئیچ اتومبیل‌ هاست که با مجهزترین تجهیزات و بدون هیچ ‌گونه آسیبی به بدنه ماشین وظیفه خود را انجام می‌ دهند.

  • حمل خودرو با کفی و یدک‌ کش

زمانی‌که خودرو در جاده روشن نشده و قادر به حرکت نمی ‌باشد و یا شرایط آب‌ و هوایی به گونه ‌ای است که تعمیر در محل امکان ‌پذیر نیست، امداد خودرو های معتبر با استفاده از یدک ‌کش و یا کفی خودرو بر مجهز و به‌روز، ماشین آسیب‌دیده را تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل کرده و بدون هیچ صدمه‌ای خودرو را به مقصد می ‌رسانند.

از موارد بسیار مهم و مؤثر در انتخاب یک خودرو بر خوب و با کیفیت سرعت انتقال خودرو شما از مبدا و به مقصد می باشد. است. مشتریان همواره به دنبال شرکت هایی هستند که خودرو آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن جا به جا کند. هر چقدر حمل خودرو شما سریعتر اتفاق بیفتد شما رضایت بیشتری خواهید داشت و سریعتر به مقصد خودتان می رسید. این یک ویژگی مثبت و خوب است که یک شرکت خودرو بر می تواند با داشتن کادر مجرب و حرفه ای در اختیار مشتریان خودش قرار دهد.