خواص قارچ گانودرما در بدن چیست؟

استفاده از قارچ گانودرما از قرن ها سال پیش در چین، ژاپن و سایر کشور های آسیایی رایج بوده است. و چه در طب سنتی چه در تحقیقات علمی بیشمار فعلی – بعضی از مهمترین خاصیت قارچ گانودرما لوسیدوم در مقالات زیر توسط گانودرما مارکت مشخص و بصورت تخصصی بررسی شده اند.

تهیه قارچ گانودرما با بهترین کیفیت از فروشگاه گانودرما مارکت یک انتخاب عالی و مناسب است. گانودرما مارکت  تنها تولید کننده و توزیع کننده قارچ های گانودرما و شیتاکه کاملا ارگانیک در ایران است که  با عرضه مستقیم و بدون واسطه این قارچ ها را با بهترین   قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

خواص قارچ گانودرما و تاثیر آن بر بدن

 به دلیل مواد مغذی زیادی است که در این گیاه معجزه آسا نهفته می باشد. بدون دلیل نیست که امروز استفاده جوشانده قارچ گانودرما به عنوان یک نوشیدنی عالی و مناسب ، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این قارچ با خواص دارویی خود یکی از محبوب ترین انواع گیاهی در طب سنتی چین و ژاپن به شمار می رود که قدمت آن به بیش از 20 قرن می رسد.

افرادی که برای سلامت بدن خود در جستجوی یک مکمل گیاهی سالم هستند می توانند این قارچ را در برنامه غذایی خود بگذارند و از خواص قارچ گانودرما بهره مند بشوند.

اگر با خواص درمانی شگفت انگیز این قارچ آشنایی نیستید باید به شما بگیم که قارچ گانودرما حاوی عناصری است که مزایای بسیاری برای سلامت بدن از جمله فعالیت در برابر انواع تومورها و سرطان ها، اثرات مفید روی سیستم ایمنی و …می باشد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   گفتاردرمانی و کاردرمانی در تهرانسر

در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 20 قرن و امروزه با تحقیقاتی که روی قارچ گانودرما لوسیدوم انجام شده است، قارچ گانودرما به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی نام برده می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می شود و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر قرار بگیرد.

به طور کلی پس از وارد کردن این مکمل به رژیم غذایی شما، بیش از 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

قارچ گانودرما ارگانیک به عنوان یک گیاه آداپته شونده تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را می کاهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز می باشند.  فشار، چربی و قند خون شما را تنظیم می کنند. تریترپن (یکی از ترکیب های مهم قارچ گانودرما) تمامی التهاب های بدن شما را را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که حاصل این فرآیند در پوست شما منجر به جوان سازی می شود.