ساخت اپلیکیشن های موبایلی با رایااپ

 رایااپ

 

 

اهمیت داشتن یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار

چرا اپلیکیشن های موبایل در محیط کسب و کار مدرن به یک نیاز مبرم تبدیل شده است؟

امروزه اپلیکیشن های موبایل به جز ضروری برای رسیدن به موفقیت تبدیل شده اند، زیرا به طور مداوم در حال ارائه بهترین مزیت ها هستند. دلایل زیادی برای داشتن یک اپلیکیشن وجود دارد که ما مهم ترین آن ها را عنوان می کنیم.

۱- ارتقای برند

اپلیکیشن های موبایل به عنوان یک پلتفرم به شما این امکان را می دهند که تمام اطلاعات مربوط به برند خود را ارائه دهید و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. همچنین می توانید آخرین نسخه محصولات را در اپلیکیشن بارگذاری کرده و آن را از طریق کمپین های تبلیغاتی تبلیغ کنید.

در نهایت این کار به شما در افزایش فروش و پایین نگه داشتن هزینه تبلیغات کمک می کند.

۲- اپلیکیشن ها می توانند تعامل با مشتری را بهبود ببخشند

بر اساس مطالعات، کاربران گوشی های هوشمند ۹۲ درصد از زمان اینترنت خود را  صرف دسترسی به اپلیکیشن های کاربردی موبایل می کنند. بنابرابن، زمینه بهتری برای ایجاد ارتباط مستقیم مشتری با کسب و کار شما به وجود می آید. چگونه؟ چند استراتژی مهم وجود دارد که آن ها را بیان می کنیم:

  • اپلیکیشن های موبایل می توانند به شما کمک کنند با استفاده از اعلان های فشاری با کاربران خود در ارتباط باشید و آنها را در مورد ورودی ها و اخبار جدید مطلع کنید.
  • کاربران می توانند از طریق پشتیبانی اپلیکیشن سوالات خود را بپرسند.

بنابراین وقت خود را هدر ندهید و برای کسب و کار خود اپلیکیشن موبایل طراحی کنید تا به موفقیت برسید.

۳- توانمندسازی کسب و کارهای کوچک در صنعت

اپلیکیشن های موبایل برای کسب و کارهای نوپا می توانند قدرتمندترین و در عین حال تاثیر گذارترین ابزاری باشند که برای رشد کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر بیزینس ها تصور می کنند که راه حل های دیجیتال فقط برای برندهای بزرگ در نظر گرفته شده است، در حالی که این طور نیست.

این نوشته را هم از دست ندهید :   امداد خودرو بار دیگر جان مسافران را به خطر انداخت + عکس

با محبوبیت روز افزون اپلیکیشن های تلفن همراه، شرکت های مختلفی برای توسعه اپلیکیشن های اختصاصی به وجود آمدند که می توانند رشد کسب و کارها را بهبود ببخشند.

۴- ارائه تجزیه و تحلیل برای مدیریت کسب و کار

اپلیکیشن های موبایل همراه با برنامه های مشتری و پنل مدیریت ارائه می شوند که در آن می توانید تجزیه و تحلیل های مهم برنامه را ردیابی کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید تعداد بازدیدکنندگان، محصولی که بیشترین بازدید را داشته است، زمان صرف شده برای هر بخش و جایی از اپلیکیشن که بیشترین بازدیدکننده را دارد تعیین کنید.

برای انجام تبلیغات تجاری موفق، داشتن تجزیه و تحلیل هایی که به شما کمک کند مخاطبان مناسب خود را در زمان مناسب مورد هدف قرار دهید بسیار مهم است.

۵-یک مزیت رقابتی به کسب و کار خود اضافه کنید

۳۹ درصد از کسب و کارها هنوز با اپلیکیشن های موبایل شروع به کار نکرده اند.این به معنی است که این کسب و کارها مشتریان خود را به دلیل نداشتن اپلیکیشن موبایل به کسب و کارهای دیگر منتقل می کنند. در نتیجه،اپلیکیشن موبایل همیشه به کسب و کار شما یک مزیت رقابتی اضافه می کند و مزایای زیادی را به ارمغان می آورد.

شرکت نرم‌افزاری رایااپ

رایااپ با هدف طراحی و ایجاد انواع اپلیکیشن های موبایل و ارتقای کیفیت اپلیکیشن های موجود در کشور در سال 1401 تاسیس شد.

علاوه بر ایجاد ارتباط به موقع و هماهنگی موثر بین تیم های مختلف، رایا اپ به شما امکان طراحی اپلیکیشن در زمینه های مختلف طراحی اپلیکیشن مانند فروشگاهی، خدماتی، آموزشی ، شرکتی، و غیره را می دهد. البته رسیدن به جایگاه اول از نظر رضایت کاربر و مشتری کار آسانی نیست.