شرکت سمارت (صنام) الکترونیک

شرکت سمارت (صنام) الکترونیک با قریب ربع قرن فعالیت درخشان، تلاش حداکثری کارکنان متعهد این مجموعه ارتقا فعالیت ها و بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش بیش از گذشته خواهد بود تا مشتریان عزیز این شرکت با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات صنام/سمارت نمایند.

شرکت سمارت (صنام) الکترونیک فعالیت خود را از سال 1372 در حوزه محصولات صوتی تصویری آغاز نمود. همزمان با آن معاونت خدمات پس از فروش این شرکت با نام همیشه آشنای صنام سرویس شروع به فعالیت نمود. در همان سال های ابتدای فعالیت کیفیت بالا، قیمت مناسب و از همه مهمتر خدمات پس از فروش مطلوب، کالاهای تولیدی این شرکت را به یکی از سبدهای دائمی مشتریان عزیز ایران زمین تبدیل نمود. با گسترش فعالیت ها و استقبال بی نظیر هموطنان عزیز، رفته رفته تولید انواع لوازم خانگی در دستور کار این شرکت قرار گرفت و در حال حاضر تقریبا تمامی محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی در این شرکت تولید شده و همگام با آن صنام سرویس به عنوان رابط مستقیم میان مشتری و شرکت تمامی تلاش خود را در ارائه خدمات نوین به مشتریان گرانقدر به کار می بندد. اکنون که قریب ربع قرن از فعالیت درخشان شرکت و مجموعه صنام سرویس می گذرد، تلاش حداکثری کارکنان متعهد این مجموعه ارتقا فعالیت ها و بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش بیش از گذشته خواهد بود تا مشتریان عزیز این شرکت با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات صنام/سمارت نمایند.
برای خرید اینترنتی محصولات صنام به وبسایت صنام شاپ مراجعه کنید.
شرکت صنام (سمارت) تولید کننده محصولات لوازم خانگی سبک و سنگین همچون تلویزیون ، یخچال فریزر ، کولر آبی ، پنکه ، جاروبرقی ، اجاق گاز مبله و صفحه ای ، فرتوکار برقی ، آسیاب و مخلوط کن ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، پلوپز و زودپز ، چای ساز ، آون توستر ، اتوبخار و آب مرکبات گیری می باشد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید هاست لینوکس

طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانگی