مواردی که قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات حتما باید در نظر گرفته شود

سایز (سانت) هزینه شاسی

به دلیل اینکه میزان فلزات براق در این نوع کاغذ پایین می باشد برای تصاویری که به دنبال چاپ و دیده شدن جزئیات باشید این نوع کاغذ توصیه نمی شود و همین علت سبب می شود عکس های بی کیفیتی که با این نوع کاغذ به چاپ می رسد ضعف های عکس در آن کمتر دیده بشود.
شاید عکس برداری از طبیعت یکسری استعداد و توانمندی خاص خودش را می خواهد. ولی شما عکس برداری از یکسری از حیوانات و یا از یکسری از مکان ها سبب ماندگاری عکس شما نمی شود مثلا شما با عکاسی از یک آهویی که در یک دشت در حال خوردن چمن می باشد آن زیبا و به یادماندنی عکس را به شما نمی دهد ولی عکس برداری از آهویی که برروی دوپای خود در حال راه رفتن می باشد و یا شیری که در کنار یک ببر نشسته و … که در طبیعت به ندرت اتفاق می افتد سبب ماندگاری و جذابیت هرچه بیشتر عکس شما می کند. عکس از حیوانات باید مانند عکس برداری از انسان ها باید کاری انجام بدهند که سبب زیبایی به آن تصویر بشود والا عکس برداری از یک حیوان شاید آن زیبایی که فکر می کنید نداشته باشد.
ابعاد قابل چاپ : قطر ۲۱ سانتیمتر به صورت مستقیم
اگرچه به نظر ساده برسد ، با استفاده از بروشورها می توانید از فرد به شخص دیگر منتقل کرد. این روش قدیمی امروز کار می کند و به راحتی از این شیوه می شود استفاده کرد و مخاطبین خودتان با شیوه چاپ بروشور به خودتان جذب بکنید. بروشور به راحتی مخاطبینتان شما را پیدا میکنند و به سمت شما می آیند.
دقت داشته باشید شما باید متناسب با سایز پازلی که تهییه کرده اید عکس خودتان را متناسب با آن پازل به چاپ برسانید.
ارسال 17500 تومانی مختص مناطق ۲۲ گانه شهرداری شهر تهران می باشد. ( مناطقی که تحت پوشش نمی باشد: ۱-از جنوب تا اطراف امام زاده فقط شامل این ارسال می شود. ۲-از غرب تا نزدیک تهرانسر و چیتگر شامل این ارسال می باشد. ۳- مناطق اطراف تهران شامل این نوع ارسال نمی باشد )
همه این نکات و مزایای مهمی که در رابطه با چاپ سربرگ فوری برای تجارت شما بیان شد بخشی از مهم ترین نکات مزایای چاپ سربرگ می باشد. علاوه بر همه مزایایی که برای چاپ سربرگ بیان شد مهم ترین آن این است که به راحتی مشتریان شما می تواند با استفاده از سربرگ به شما مرتبط بشوند. شما می توانید از سربرگ همچون یک چاپ کارت ویزیت برای براقراری ارتباط با مشتریان خود کمک بگیرید.

ثبت سفارش آنلاین تیشرت لانگ مشکی یقه گرد

هیچ اتفاقی در تبلیغات لازم نیست تاثیرگذاری فوری در ذهن مخاطبین شما داشته باشد در بعضی از وقت ها فقط کافی است یک تلنگر در ذهن مخاطبین شما ایجاد بکند و با تکرار این اتفاق سبب حک شدن در ذهن مخاطبین شما می شود.
در این گام کافی است شما طرح دلخواه را انتخاب بکنید و این طرح ها می توانید از عکس های خانوادگی و به یادماندنی و یا از یکسری عکس های خاص و زیبایی که مورد علاقه شما می باشد را می توانید انتخاب بکنید.
پرچم های رومیزی لیزری دوخته شده می باشد که باعث تسریع در تحویل سفارش می شود.

میتونید این طرح زیبا رو با طرح آقا ست کنید.

نوشیدن چای صبحگاهی توی ماگ تیم محبوبتون یه مزه دیگه داره
برای آقایان لباسی که قرار است عکس پرسنلی بگیرید باید تیره و بدون چهارخونه و یا راه و راه راهی باشد زیرا توی کیفیت عکس شما اثر می گذارد. خانم ها هم از لباس تیره و با حجاب کامل و تا حد امکان از مقنعه استفاده بکنید زیرا بیشتر ادارت دولتی و سازمان ها حجاب کامل اسلامی مورد تایید می باشد.

لیست قیمت پرچم تشریفات لمینت

سفارش آنلاین چاپ تراکت A6

لیبل یووی سی دی یا DVD

چاپ عکس یا طرح شما روی لیوان (ماگ) سرامیکی جادویی 11oz با بهترین کیفیت، دقت و تفکیک تصویر بسیار بالا بر روی بهترین نوع لیوان سرامیکی جادویی موجود در بازار صورت می‌پذیرد تا بتوانیم تمامی محصولات را از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا 100% تضمین کنیم.
چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم در ما در ۳ نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

روش چاپ روی پرچم رومیزی لیزری

محاسنی که کاغذ لاستر مات نسبت به سایز کاغذهای عکاسی دارد این است که این نوع کاغذ بیشتر برای عکس ها تیره بشدت کاربرد دارد. به دلیل پایین بودن قیمتی که دارد این نوع کاغذ برای نگهداری عکس های خانوادگی در آلبوم بسیار کاربرد دارد در نتیجه این نوع عکس در خانواده های ایرانی به شدت کاربرد دارد.

انواع سایز های قابل چاپ پاکت کارتی 140 گرم

فن آوری های بکار رفته در چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال

لیست قیمت انواع پاکت کارتی 140 گرم

این نوع پرچم ها مدرن ترین و بروز ترین انواع پرچم های رومیزی می باشد. این نوع پرچم اخیرا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این بخاطر شکل جدید و لاکچری بودن این نوع پرچم ها می باشد. هیچ ریشه ای در اطراف آن دوخته نمی شود و کل پرچم مورد استفاده قرار می گیرد و برروی پایه استیل نصب می شود و قابلیت چاپ دو رو را هم نیز دارد.
لیست قیمت لیوان شیشه ای برفکی
مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد موضعی :
چاپ لیبل های گرد نیز تا قطر ۳۳ سانتیمتر فراهم می باشد ولی توجه به این نکته ضروری است که برای یکسری از سایز های منتخب و پرطرفدار ما قالب های آنها را آماده کرده که در نتیجه هزینه ساخت قالبی از مشتریان دریافت نمی شود ، ولی طبیعتا در صورت درخواست مشتری به چاپ لیبل با سایز غیر متداول و در صورت نداشتن قالب گرد با قطر انتخابی شما بزرگواران هزینه ساخت قالب برش طبق تعرفه از مشتریان دریافت می شود که در نتیجه بعد از برش هم قالب کار همراه مرسوله ارسال خواهد شد.
ویژگی این محصول دسته قلبی شکل آن می باشد و رنگ دسته و داخل این لیوان رنگی می باشد و سایر قسمت های تنه ی لیوان سفید می باشد که حدودا بجز یک سانت از اطراف دسته لیوان قابل چاپ می باشد.

سفارش آنلاین چاپ لیبل یووی

سویشرت هودی مشکی دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و همان طور که اشاره شد پارچه سویشرت ها همگی توسط مجموعه تهیه و توسط مجرب ترین خیاط های بازار به سفارش مجموعه دوخته می شوند. پارچه سویشرت های هودی مشکی از نوع دورس تو کرک تمام پنبه ایرانی می باشند. داخل سویشرت داخل کرک می باشد که برای کنترل برودت داخل بدن و جلوگیری از نفوذ سرما بسیار موثر است.
برفکی نیمه شفاف
چاپ بادکنک تایلندی قطعا با کیفیت ترین و ضخیم ترین بادکنک مرکز ما می باشد. بادکنک تایلندی که چند سالی است در بازار کشور شناخته شده ولی به جهت کیفیت بالای محصول آن به سرعت جای خود را در بازار بادکنک کشور باز کرده است. اگر شما هم به دنیال چاپ یک بادکنک با کیفیت برای استفاده با ماندگاری بالا برای فروشگاه ، محل کار و یا جهت تبلیغات هستید پیشنهاد ما بادکنک تایلندی است.
سایز کارت ویزیت
چاپ پازل در این مرکز در سایز های متنوعی به صورت مقوایی و مغناطیسی با بالاترین کیفیت و به صورت فول رنگی بدون محدودیت در چاپ و تعداد انجام می شود.

چاپ لباس ورزشی

امروزه چاپ تیشرت یکی از روش های بسیار موثر و کارامد در امر تبلیغات می باشد. چاپ نفیس این افتخار را دارد با کسب سالها تجربه و بکارگیری جدیدترین تکنولوژی در امر چاپ به کمک شما بزرگواران بیاید. چاپ روی تی شرت در ما بر روی جنس ها و رنگ های متنوع و شاد و با بالاترین کیفیت انجام می شود. چاپ تیشرت در مجموعه به صورت تک هم انجام می شود. در این مجموعه شرایطی برای شما بزرگواران فراهم شده که مشتریان گرامی بتوانند بصورت آنلاین و غیر حضوری تصاویر دلخواه ، شخصی ، لوگو و یا برند خود را ثبت و در اسرع وقت تحویل بگیرند.
هنگام تبلیغ برای یک شرکت کارت ویزیت ها می توانند نوعی بازاریابی و تبلیغات برای آن شرکت به حساب بیایند که مشروعیت شرکت شما را بیشتر و بیشتر می کند به ویژه اگر چاپ کارت ویزیت فوری شما از طراحی ویژه برخوردار باشد. طراحی و سپس چاپ کارت به سرعت ارتباط شرکت شما با مشتریان شما را به سرعت برقرار می کند و میزان برگشت پذیری افراد به طراحی و مطالب مندرج در آن مربوط می باشد. ما در مقاله اصول طراحی کارت ویزیت سعی کردیم یکی از اصلی ترین و اساسی ترین نکاتی که شما باید در طراحی کارت ویزیت رعایت بکنید برای شما بیان کردیم و امیدوار هستیم با خواندن آن به نکات اساسی در طراحی کارت ویزیت پی ببرید و بتوانید یک طراحی زیبا و شکیل و متناسب با سازمان و کسب و کار خودتان انجام بدهیم.
شرکت پست جمهوری اسلامی : که معرف حضور همه مشتریان گرامی میباشد که شرکت پست دو ویژگی دارد . اول اینکه هزینه را در مبدا دریافت می کند به همین دلیل مشتریانی که در درخواست ارسال بار با شرکت پست را دارند باید لطف بفرمایید و هزینه را ابتدا واریز بفرمایید و نکته دوم اینکه پست هزینه بسته را متناسب با وزن دریافت می کند به همین دلیل این شیوه ی ارسال برای بسته های با وزن بالا توصیه نمیگردد.
در حوزه جنس کاغذ چاپ عکس و شاسی باید این نکته را به شما گوش زد بکنم که تنوع بسیار زیادی در این خصوص وجود دارد و ما سعی کردیم در این مقاله بصورت کاملا تخصصی و ساده مزیت ها و تفاوت ها را برای شما بیان بکنیم که براحتی بتوانید براساس عکس خود جنس کاغذ دلخوه خودتان را انتخاب بکنید.
نکته بسیار مهم : کلیه چاپ های کاغذ دیواری در این مرکز به وسیله بهترین دستگاه Mutoh ژاپنی اکوسالونت موجود در بازار ایران و با بهترین جوهر های ترکی با دوام و ماندگاری بسیار بالا و همچنین قابلیت شستشو چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود.
چاپ کارت ویزیت با روکش سلفون جز ارزان ترین و البته پرطرفدار ترین کارت ویزیت های موجود در بازار کشور می باشد. چاپ کارت ویزیت سلفون براق از جمله این موارد می باشد. کارت ویزیت با روکش سلفون براق در دو مدل دورصاف ۸٫۵ در ۴٫۸ و دورگرد ۹ در ۶ موجود میباشد.
در موقع طراحی تراکت باید به این نکته توجه بکنید که این طراحی قرار است به چه شیوه ای پخش و در اختیار مخاطب قرار بگیرید؟ آیا قرار است این تراکت ها در اختیار عموم و تحویل شخص بشود یا اینکه قرار است برروی دیوار نصب و یا اینکه قرار است از یک فاصله دورتر این طرح دیده بشود چرا که شناخت این فاصله ای که مخاطب قرار است طراحی شما را ببیند بشدت اهمیت دارد و سبب می شود که شما براساس اون فاصله مکانی طراحی خودتان را استارت بزنید.

هم اکنون کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند و شما مشتریان گرامی در صورتی که فایل چاپی خود را دارید می توانید به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش نمایید و در صورتی که فایل و یا طراحی برای چاپ ندارید می توانید روی کمک متخصصان و طراحان مجموعه حساب کنید و از طریق همان فرم سفارش آنلاین و انتخاب گزینه نیاز به طراحی اقدام به ثبت سفارش نمایید.
سایز (cm)ابعاد طراحی (cm)10 روزکاریقالب طراحی
ما سعی اصول طراحی کارت ویزیت را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم این موارد برای شما مفید بوده باشد.
چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
چاپ روی فاکتور های کاربن لس بر روی چهار فرم و به 4 صورت رنگی چاپ می شود. چاپ فاکتور تک رنگ مشکی ، تک رنگ سورمه ای ، دو رنگ قرمز مشکی و به صورت فول رنگی

لیوان (ماگ) چاپی یلدا – طرح بانو و همسر

یک لیوان کاغذی یک فنجان یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ و اغلب اندود یا کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن کاغذ می‌باشد. ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود. ( برگرفته از سایت ویکی پدیا )
با سفارش ماگ اورجینال اورتون قدرتتون رو به رخ بقیه تیمها بکشید
پاکت نامه ها احساسات و پیام های ویژه یا دعوت نامه های شما را در خود جای می دهد و از این رو همیشه لازم است که منحصر به فرد ، زیبا و جذاب باشند. اولین تصوری که از طرف شما نسبت به مخاطبین خود ایجاد می کنید طرح ها و مطالب مندرج در پاکت شما می باشد و از این رو لازم است که یک طراحی کامل و زیبا از پاکت تجاری خود داشته باشید که مطابق با نیازها و مزایای سازمان های شما باشد.
اگر دستگاه در کامپیوتر تعریف نشده باشد و پرینتر ارور Waste inkpad را می دهد،
هرچند چیدمان تکه های این پازل ساده نیست ولی برای افردای که به دنبال یک سرگرمی متفاوت با تصویر شخصی خودشان و یا عشق شان هستند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد که اوقات فراغت شما را پر می کند.

پاکت A5 کتان 120 گرم

مرحله چهارم: در این مرحله به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا کامل خشک بشود و سپس از آن بهره برداری کنید.

در نتیجه برای خودتان یک استراتژیک بچینید

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی 4.8×8.5 دورگرد :
در صورتی که تمایل دارید دو سمت بادکنک چاپ شود این گزینه را فعال نمایید.
کاغذهای مختلفی وجود دارد که هر کدام مزیت و معایب مخصوص به خودشان را دارند اساسی ترین و پرکاربرترین این نوع کاغذها شامل موارد زیر می باشد:
در حوزه جنس کاغذ چاپ عکس و شاسی باید این نکته را به شما گوش زد بکنم که تنوع بسیار زیادی در این خصوص وجود دارد و ما سعی کردیم در این مقاله بصورت کاملا تخصصی و ساده مزیت ها و تفاوت ها را برای شما بیان بکنیم که براحتی بتوانید براساس عکس خود جنس کاغذ دلخوه خودتان را انتخاب بکنید.
کشور سازنده کاغذ دیواری : ایرانی | چینی | ترکی | آلمانی

تجهیزات جانبی مورد نیاز

همان طور که یادآور شدیم چاپ روی لیوان اکلیلی نیز به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد ولی به دلیل لعاب اکلیلی که روی این سری لیوان ها قرار گرفته میشود باعث شده این مواد از حساسیت بیشتری برخوردار باشند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند و برای شستشوی آنها نبایست از سیم و لوازم زبر و خش دار استفاده کرد که دوام بیشتری به لیوان شما ببخشد.

درخواست شاسی یا پلکسی ۳۰x۴۰ برای عکس ها

شناخت از فاصله دید مخاطب به طراحی شما باید به گونه ای باشد که شما باید تمام نسبت ها را در طراحی خود رعایت بکنید و به گونه ای طراحی بکنید که همه موارد از جمله آدرس و سایر موارد به طور واضح و خوانا دید داشته باشد.