تایلند در تلاش واسه معرفی مکانای کشف نشده به گردشگران

اداره گردشگری تایلند با همکاری BBDO بانکوک، کمپینی با عنوان «Open to the New Shades» راه اندازی می کنه.

BBDO بانکوک در همکاری با اداره گردشگری تایلند (TAT) رسما یه کمپین جهانی جدید تحت نظر وب سایت رسمی گردشگری تایلند (Amazing Thailand) و با عنوان «Open to the New Shades» در بازار جهانی گردشگری (WTM)، لندن، انگلستان، در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد.

تایلند یه کشور شناخته شده واسه مسافران در سراسر دنیاس و این معروفیت به دلیل غذاهای خوشمزه، سواحل، جشنواره های فرهنگی و بیشتر از همه، مهربانی مردم تایلندی و لبخند اون ها به دست آمده. این ویژگی ها بعضی از دارایی های حیرت انگیز تایلنده که در طول سال ها باعث شده واسه بازدیدکنندگان واقعا خاطره انگیز شه.

با اینکه این کشور به دلیل زیبایی هاش در بین مسافران معروف شده، اما بازم جای ها و فرهنگ هایی بسیار خوشگل داره که کشف نشده. جای های گردشگری غیرمنتظره، غذاهای محلی و صنایع دستی آماده ارائه به گردشگران هستن.

BBDO بانکوک و اداره گردشگری تایلند با راه اندازی این کمپین جدید در کمپین ارتباطات بازاریابی بین المللی در سال ۲۰۱۸ می خواهند تجربه های جدیدی به مسافران ارائه بدن تا اون ها بتونن خیلی راحت سفر خود رو شخصی سازی کنن. هدف این کمپین معرفی جاذبه ها و جنبه های جدید تایلند، به وسیله دعوت از مسافران از سراسر جهان و تجربه اون ها از یه لنز و نگاه فرق داره. اون ها امیدوار هستن که مسافران رو تشویق کنن که ذهن شون رو باز کنن و از تجربه های جدید در تایلند لذت ببرن این در حالیه که تایلند با آغوش باز پذیرای اون ها هستش.

واسه رسیدن به این هدف و جذب مسافران جهانی که به دنبال تجربه های جدید در تایلند هستن، BBDO Bangkok یه فیلم کوتاه دو دقیقه ای آنلاین جفت و جور کرد و در اون سه گروه جور واجور از گردشگران که به دنبال کشف نامعلوم و جاذبه های جدید هستن رو نمایش می دهد. اون ها متوجه می شن که سفر با ذهن باز می تونن دید اون ها رو نسب به جهان عوض کنه.

علاوه براین تایلند به خاطر آگاهی رسانی بیشتر از مسافرایی که تا الان از تایلند بازدید کرده ان، می خواهد در پروژه Thailand Footage Trading شرکت کنن و استوری های خود رو با هشتگ #OpenToTheNewShades #AmazingThailand منتشر کنن و در آخر به صاحب فیلم انتخاب شده یا عکس انتخابی جوایزه خاص ای اهدا می شه.

هر فیلم انتخابی دوباره ویرایش می شه و به فیلم های گردشگری جور واجور تر تبدیل می شه تا زیبایی های بیشتری رو نمایش دهد و به پیشرفت گردشگری تایلند کمک کنه.

آقای Suthisak Sucharittanonta، رئیس و مدیر اجرایی BBDO بانکوک، گفت:

باز کردن جنبه های جدید تایلند (Open to the New Shades) فقط یه معنی تبلیغاتی نیس، بلکه یه فلسفهه که ما افتخار می کنیم که به جهان اعلام کنیم. ما می خواهیم شهروندان جهانی رو تشویق کنیم تا روح تنوع رو بفهمن، کشف نامعلوم ها واسه همه افراد، بازه. کسائی که آمادگی پذیرش فرصت های جدید رو دارن، می تونن میلیون ها جنبه جدید در تایلند کشف کنه. این اثرات مثبت زیادی بر صنعت گردشگری تایلند داره.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *