بیوگرافی تیموتی شالامی

شالامی در سال 2012 با بازی در فیلم «مردان، زنان و کودکان» در کنار جولین مور و کیت بلانشت وارد دنیای بازیگری شد. او با بازی در این فیلم توجه منتقدان را به خود جلب کرد و نامزد دریافت جایزه Independent Spirit Award برای بهترین بازیگر مرد شد.

موفقیت جهانی تیموتی شالامی

شالامی در سال ۲۰۱۷ با بازی در فیلم «مرا با نامت صدا کن» به شهرت جهانی رسید. او در این فیلم نقش یک نوجوان همجنسگرا را بازی می کند که عاشق یک مرد مسن تر می شود. بازی شالامی در این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و او نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

بازی تیموتی شالامی در نقش های مختلف

شالامی در ادامه کارنامه کاری خود در نقش های مختلف و چالش برانگیز ظاهر شده است. او در فیلم «زن کوچک» نقش یک پسر جوان را بازی می کند که عاشق یک دختر جوان می شود. او در فیلم «تلماسه» نقش یک پسر جوان را بازی می کند که برای نجات خانواده اش تلاش می کند. و او در فیلم «آسمان خراش» نقش یک پسر جوان را بازی می کند که به اتهام قتل پدرش دستگیر می شود.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

سلبریتی هایی که دوران کودکی سختی داشتند

حقایق کمتر شنیده شده درباره شالامی

    • او از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشته است.
    • او به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی مسلط است.
    • او یک گیاهخوار است.
    • او یک فعال اجتماعی است و به مسائلی مانند حقوق بشر و محیط زیست اهمیت می دهد.

</p

 

 

روابط تیموتی شالامی

تیموتی شالامی در گذشته با دختر مدونا و دختر جانی دپ رابطه داشته است و حتی مدتی خبر قرار گذاشتن تیموتی شالامی و ایزا گونزالس در صدر خبرها بود ، او در حال حاضر با کایلی جنر در رابطه است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   5 مورد از خطرناک‌ترین بیماری‌های‌زنان را بشناسید!

شالامی یکی از بازیگران جوان و آینده دار هالیوود است. او در سال های آینده در فیلم های زیادی بازی خواهد