نکات ضروری که هنگام خرید املاک حتما باید در نظر گرفته شود

املاک

 

در حالی که ممکن است از بیرون کاملاً خوب به نظر برسد، اما می تواند مشکلات داخلی داشته باشد که برای صاحب خانه معمولی قابل توجه نیست. اشتباهات نادیده می توانند در طول زمان بدتر شوند و هزینه تعمیرات گران قیمت را به همراه داشته باشند، بنابراین مهم است که بازرسان حرفه ای خانه را استخدام کنید تا بتوانید خانه خود را با اطمینان خریداری کنید. حتی اگر به دنبال یک فیکس کننده رویه هستید ، مهم است که خوب، بد و هزینه ای که به همراه دارد را بدانید.

اجاره مشترک یک اصطلاح حقوقی برای ترتیباتی است که منافع و حقوق مالکیت را بین دو یا چند مالک مشترک اموال غیرمنقول تعریف می کند. در یک اجاره مشترک، دو یا چند نفر با هم دارای ملک هستند که هر کدام دارای حقوق و مسئولیت های مساوی هستند.

چه سرمایه گذار باشید، چه مستاجر یا فقط در مورد املاک و مستغلات کنجکاو باشید، احتمالاً نام مدیران املاک را شنیده اید – اما مدیر املاک چه می کند؟ وظایف مدیر املاک فراتر از آن چیزی است که انتظار دارید. آنها اغلب خیلی بیشتر از جمع آوری اجاره انجام می دهند. بیایید تعدادی از مسئولیت‌هایی که توسط مدیران املاک انجام می‌شود را بررسی کنیم و اگر تصمیم به همکاری با یکی از آنها دارید، می‌توانید انتظار داشته باشید.

قرارداد خرید ملک یک قرارداد قانونی الزام آور است که بر خرید و فروش ملک حاکم است . که بین خریدار و فروشنده ایجاد می شود، شرایط معامله و شرایطی را که تحت آن یک فروش رخ می دهد را مشخص می کند.

وام سخت، نوعی وام کوتاه مدت، به جای وام دهنده سنتی ، از یک وام دهنده پول سخت می آید. وام های پول سخت شامل افراد یا شرکت های خصوصی می شود که خود ملک یا دارایی دیگری را به عنوان وثیقه می پذیرند. اگر روش‌های سنتی کمتری را برای گرفتن وام ترجیح می‌دهید یا وام‌دهنده درخواست وام یا وام مسکن شما را رد می‌کند، ممکن است به دریافت وام با پول سخت فکر کنید.

پیش فروش چیتگر

وقتی نوبت به فرآیند ارزیابی خانه می رسد، مهم است که ارزش گذاری ها را به متخصصان بسپارید. اگر به نظر حرفه ای (یا نظر دوم) در مورد ارزش ارزیابی شده خانه نیاز دارید، به احتمال زیاد، مشاور املاک شما می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. به عنوان مرجع، عواملی که متخصصان به عنوان بخشی از چک لیست ارزیاب هنگام ارزیابی داخلی و خارجی یک ملک و تعیین ارزش ارزیابی خانه در نظر می گیرند، می تواند شامل موارد زیر باشد، اما محدود به آنها نیست:

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع جستجوی خانه، باید گزینه های وام مسکن را مقایسه کنید و مشخص کنید چه کسی برای وام مسکن درخواست می کند. زوج های مجرد به صورت انفرادی برای وام مسکن اقدام خواهند کرد. این بدان معناست که شریکی که امتیاز مالی و اعتباری قوی‌تری دارد ممکن است بخواهد خانه را بخرد تا شرایط وام و نرخ بهره بهتری داشته باشد.

فروش آپارتمان در تهران پول لازم 

یک نمونه از وام دهندگان پول سخت شامل وام های ثابت و برگشتی است که در آن پس از فروش خانه، سود خود را به صورت یکجا پس می گیرید. برخی از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات وام‌های ثابت و تلنگر ارائه می‌کنند.

عمده فروشی املاک و مستغلات یک استراتژی است که در آن یک عمده فروش با فروشنده آن یک ملک را قرارداد می بندد و به نوبه خود قرارداد را به سرمایه گذار می فروشد. عمده فروشان با جستجوی ملکی با تخفیف برای قرارداد شروع می کنند. عمده فروشان اغلب به دنبال املاک مضطرب با قیمت کمتر از ارزش بازار می گردند. این املاک معمولاً به مقدار زیادی کار نیاز دارند و مالک اغلب انگیزه فروش دارد و علاقه ای به کار با یک مشاور املاک ندارد.

بنابراین، آیا ساخت یک خانه ارزان تر از خرید آن است؟ لازم نیست. کل هزینه ساخت یک خانه سفارشی همچنین بسته به انتخاب هایی که می کنید، مصالح ساختمانی که استفاده می کنید، هزینه های نیروی کار و حتی منطقه ای از کشور که در آن هستید، می تواند بسیار متفاوت باشد. اگرچه 282,299 دلار میانگین است، اکثر صاحبان خانه ها 114,209 تا 450,824 دلار برای ساخت خانه های خود خرج می کنند. به خاطر داشته باشید، شما همچنین باید زمینی را که خانه در آن قرار دارد خریداری و آماده کنید.

نسبت هزینه مسکن که به آن نسبت جلویی نیز می گویند، درصدی است که با تقسیم هزینه های مسکن وام گیرنده بر درآمد قبل از مالیات آنها تعیین می شود. در ابتدایی ترین حالت، این یک عدد ساده است که نشان می دهد چقدر از درآمد شما صرف پرداخت مسکن می شود و پرداخت وام مسکن، بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وام دهندگان وام مسکن از این نسبت برای کمک به تعیین اینکه آیا خریدار خانه واجد شرایط وام رهنی است یا خیر استفاده می کنند.

مزیت دیگر این است که در بازه زمانی ثابت، نرخ بهره کمتری نسبت به وام با نرخ ثابت دریافت خواهید کرد. می توانید از این زمان برای قرار دادن مبلغ اضافی برای وام خود استفاده کنید تا موجودی شما پرداخت شود. این به شما امکان می دهد در صورت افزایش نرخ در آینده، پرداخت ماهانه کمتری داشته باشید.

این مفهوم ممکن است برای شما غریب به نظر برسد، حتی اگر برای مدت طولانی در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده باشید. پس از جمع آوری لیست گسترده ای از سرمایه گذاری ها، به پرتفوی خود به عنوان راهی برای پیگیری رزومه سرمایه گذاری املاک خود فکر کنید. بیایید به برخی از نکات و نحوه نمایش مجموعه کامل املاک و مستغلات خود بپردازیم. ساختن یک پورتفولیوی قوی پایه و اساس درک رویکرد کلی منحصربفرد شما در زمینه سرمایه گذاری املاک و پرتفوی املاک را ایجاد می کند.

چه به دنبال خانه اول خود باشید یا یک ملک سرمایه گذاری جدید ، احتمالاً به اصطلاحات زیادی در مورد سبک خانه و ساختار آنها توجه کرده اید. درک این اصطلاح می تواند به شما کمک کند خانه مورد نظر خود را پیدا کنید، مسائل رایج برای بازرسی خانه خود را پیش بینی کنید و مزایای مربوط به انواع خاصی از خانه را بیاموزید.

خریداری که نیاز به فضای بزرگ‌تری دارد اما نمی‌تواند طبق دستورالعمل‌های سنتی وام مسکن واجد شرایط آن باشد، ممکن است بتواند ملک را از طریق تامین مالی فروشنده به دست آورد و پس از کوچک‌تر شدن موجودی، قرارداد زمین را از طریق وام مسکن پرداخت کند.

اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید، مزایای زیادی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد – به همین دلیل است که یکی از محبوب ترین دارایی ها در نظر گرفته می شود. با این حال، اگر به تازگی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع کرده اید، یادگیری در مورد انواع مختلف سرمایه گذاری در دسترس شما می تواند کمی سخت باشد. درک انواع مختلف سرمایه گذاری املاک و مستغلات و نحوه عملکرد آنها اولین قدم است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید پول خود را کجا بگذارید، در اینجا چیزی است که باید بدانید.

وقتی تصمیم می گیرید که آماده فروش خانه و نقل مکان هستید ، طبیعی است که بخواهید این روند به سرعت اتفاق بیفتد. هیچ کس دوست ندارد با خانه ای که فروش نمی رود، در هاله ای از ابهام گیر کند، مهم نیست که چقدر خانه باز دارید.

دانستن چگونگی کسب درآمد در املاک و مستغلات یک ابرقدرت است. با گام های مناسب، می توانید ثروت خود را افزایش دهید، در برابر تورم محافظت کنید و از بازار رو به رشد بهره ببرید. بیش از هفت راه برای شروع افزایش ثروت با استفاده از املاک و مستغلات به نفع خود وجود دارد. بیایید غوطه ور شویم و ببینیم چگونه شما نیز می توانید یک سرمایه گذار پرسود در املاک و مستغلات شوید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   بررسی جامع و کامل جارو شارژی و بخار شو از نظر کاربرد و ویژگی ها

اگر خانه شما برای مدت طولانی در بازار مانده است، همیشه دلیل آن مشخص نیست. این به این دلیل است که عوامل زیادی تعیین می کنند که خانه شما با چه سرعتی به فروش می رسد. محله شما، وضعیت فعلی خانه شما و شرایط بازار، همگی نقش دارند.