کریسمس زمان مناسبی برای توضیح بیت کوین به عزیزانتان است – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

بیت کوین (BTC) قطعاً یک موضوع داغ در جمع‌های خانوادگی کریسمس امسال و فرصتی عالی برای بیت کوین خواهد بود. با توجه به اینکهBTC دارای از 20000 دلار فراتر رفت.

توصیف بیت کوین برای افرادی که سال‌ها به سیستم فیت‌های عادت کرده‌اند، می‌تواند باشد، اما در عین حال، می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

یکی از واضح‌ترین مثال‌های توضیح بیت‌کوین در سال جاری، مطمئناً زمانی است که مجموعه کتاب‌های هری پاتر، جی. رولینگ، از پیروانش خواست تا توضیح ساده ای در مورد ارز دیجیتال بدهند. به این دلیل بود که او آن را نمی فهمد.

در تلاش برای ارائه توضیح برای بیت کوین، برخی از بازیگران صنعت رولینگ را به پادکست ها، کتاب ها و منابع بیت کوین فرهنگ پاپ اشاره کردند. دیگران سعی کردند از مضامین دنیای هری پاتر برای توضیح ارزهای دیجیتال پیشرو استفاده کنند و Dovey Wan گفت::

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/bourse-education/

“ولدمورت روح را برای ابدیت می شکافد، دفتر کل بیت کوین با ساخت میلیون ها نسخه جاودانه است. هر کپی، تاریخچه یکسانی از جریان پول را که همه به آن دسترسی دارند، ردیابی می کند، مانند نسخه عمومی نقشه غارتگر. در مقابل طلای Leprechaun، بیت کوین تنها در تصویر می‌میرد که آخرین نسخه از بین برود است.»

با این حال، همه تلاش‌ها برای توضیح این مطلب بر سر زبانها افتاد:

آنچه از مردم خیلی راحت می‌خواهند بفهمند که آیا بیت‌کوین واقعاً کار می‌کند و چراگرایان ادعا می‌کنند که بهتر از پول سنتی است.

اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی با برخی از بازیگران صنعت کریپتو تماس گرفت و از آنها خواست تا تعیین کنند که چگونه بیت کوین را برای کسانی که می‌خواهند بهتر از رمزارز چیستی پیشرو داشته باشند، توضیح دهند.

در توضیح بیت کوین از اصطلاحات فنی استفاده نکنید

«بیت کوین به شما امکان می دهد در چند دقیقه و با بسیار کمتری نسبت به بانک ها تراکنش انجام دهید. معمولاً حداقل 24 ساعت طول می کشد تا یک بانک یک تراکنش بین المللی انجام دهد. علاوه بر این، به عنوان مثال، زمانی که تعطیلات ملی در مانند ونزوئلا وجود دارد، بانک ها پول شما را برای مدتی قفل می کنند، اما همچنان با قرار دادن شما در ابزارهای مالی، سود را به دست می آورند. این اتفاق برای بیت کوین نمی شود.”

آیا حواله ارسال می کنید؟ این کار را با بیت کوین انجام دهید!

کسانی که در خارج از کشور هستند و می‌خواهند برای اقوام خود پول بفرستند، بارتو توضیح داد که با بیت کوین، این کار در مقایسه با سیستم بانکداری سنتی بسیار آسان‌تر، سریعتر و ایمن‌تر می‌شود – می‌تواند به هر نقطه از جهان برسد. . و به ویژه افراد بدون بانک کمک کند. بارتو ادامه داد:

“من می گویم که بیت کوین خارجی بهتر است اگر می خواهید به مانند آرژانتین پول بفرستید، زیرا آن کشور استفاده از آن را محدود می کند، یا ونزوئلا به دلیل اینکه دولت آمریکا تحریم های یکجانبه را علیه دولت ونزوئلا اعمال کرده است. است. “

بیت کوین از دارایی های شما دراز مدت محافظت می کند

خورخه فاریاس، مدیر عامل CryptoBuyer، یکی ازپلتفرم‌های اصلی خرید و فروش ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین، به اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی گفت که در این مرحله، مکانیزم‌های آموزشی برای کمک به نسل‌های آینده برای فکر کردن به پول فیات وجود دارد. :

«مکانیسم‌هایی برای درک ارزش ذاتی بیت کوین و نه قیمت آن در مقایسه با سایر آرزوها هنوز وجود ندارد. ساتوشی بیت کوین را با ذکر قیمت آن به دلار، یورو یا یوان نساخته است. زمانی که این از طریق آموزش توزیع شد، شاهد پذیرش قطعی بود.”

فاریاس اضافه کرد که اگر بخواهد بیت کوین را به کسی می‌دهد که یک شام غیررسمی معرفی کند، به آنها می‌گوید که چند نفر در ابتدا مقدار زیادی بیت کوین خرج کرده اند، بدون اینکه اگر در آینده نزدیک میلیونر می‌شوند. سکه های خود را ذخیره کرده بودند و به فناوری اعتماد دارند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   راهنمای جامع انتخاب بهترین لوازم خانه

بیت کوین پول است … اما بسیار بهتر

آنیبال گاریدو، کارآفرین، مشاور و مشاور در امور مالی کریپتو، به اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی گفت که علیرغم راه‌های زیادی برای ارائه بیت کوین به شخصی که «در کاربرد و مفهوم فناوری آن نمی‌داند»، اولین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که شباهت بیت کوین با پول فیات را به آنها نشان دهید.

«بیت‌کوین نیز پول است و همان ویژگی‌های پول کاغذی است. علاوه بر ایمن بودن، این قابلیت را دارد که هرگز توسط هیچ ایالت یا دولتی مصادره نشود.»

با توجه به قابلیت استفاده بیت کوین در مقایسه با پول سنتی، گاریدو توضیح داد که لازم نیست جزئیات عملکرد بیت کوین را بدانید تا بفهمید که از فیات ایمن تر است. او ادامه داد:

به طور خلاصه، دقیقاً مانند یک بانک است، اما بدون مرز، بدون مقررات، و با کمترین کارمزد تراکنش در مقایسه با هر ارائه دهنده دیگری.

بیت کوین بهتر از فیات با جرم و جنایت مبارزه می کند

خاویر پاستور مورنو، CSO پلت فرم اسپانیایی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال Bit2Me، گفت که وقتی فردی را برای شروع استفاده از بیت کو متقاعد می کند، با استفاده از آن به عنوان نوع پول از پول در مقایسه با پول های سنتی استفاده می کند. شروع می کند. کشیش نکات زیر را فهرست کرد:

  • برای دریافت، ارسال یا نگهداری بیت کوین نیازی به بانک نداریم.
  • از قبل می دانیم چند واحد وجود دارد.
  • با رمزنگاری محافظت می شود. و صدور آن بر اساس ریاضیات است.
  • معاملات فوری و با هزینه ای عملاً غیرممکن است.
  • در 24/7/365 کار می کند و می توانید آن را در هر دستگاهی داشته باشید. به اینترنت متصل است.

 

پاستور کرد که فیات، بیت کوین ایمان و مقاوم است «در برابر سانسور، کاملاً قابل ردیابی و شفاف است».

 

استیوی غیاسی، مدیر عامل و بنیانگذار Legaler و انجمن فناوری حقوقی استرالیا (ALTA)، به اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی گفت که شک و تردید در مورد بیت کوین طبیعی است، اما اگر او مجبور شد از بیت کوین نسبت به پول فیات استفاده قانونی کند. برای یکی از اعضای خانواده توضیح دهد، او می گفت: