گرمکن غذا اداری

گرمکن غذا برقی استیل
۷۰ ویژگی گرمکن غذا برقی صنعتی ۲۰۰ نفره
گرم کن غذا برقی صنعتی دستگاهی است که به مدد آن می توان به گرم نگهداشتن غذای پرسنل شرکت ها و کارخانجات و یا مشتریان مراکز بزرگ طبخ غذا پرداخت که گاه به نام گرم خانه نیز شناخته شده است و دارای مزایای است که بعد از آشنایی بیشتر با آنها به اهمیت وجودش در چنین مراکزی پی خواهید برد و علت کیفیت بالای غذای برخی مراکز نسبت به نمونه های مشابه را خواهید یافت.
یکی از تجهیزات صنعتی آشپزخانه ها
نمونه ای فندک دار
شمعک یا سیستم جرقه زن و یون
دو درب
ولتاژ برق ۲۲۰ ولت
کنترل دما از ۳۰ تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد
پایه چرخ دار و قابل تنظیم
دارای انواع اتوماتیک تایمردار, دیجیتالی, مکانیکی
به منظور گرم نگهداشتن غذا در حجم زیاد
یکی از پرفروش ترین تجهیزات گرم کننده غذا در بازار
دارای انواع ۲۰ نفره، ۵۰ نفره، ۱۰۰ نفره، ۲۰۰ نفره، ۳۰۰ نفره
دستگاه با ظرفیت متفاوت
به صورت کاملاً استریل و بهداشتی
در دو مدل گازی و برقی
با تکنولوژی مختلف
نوعی گرمخانه غذا دیجیتال تایمردار
دارای امکانات بی نظیر
مورد تأیید وزارت بهداشت
مناسب برای انواع غذا
دارای جرقه زن
مجهز به سیستم ترموکوبل
دارای سایز ۲۰ تا ۳۰۰ نفره
به منظور گرم کردن و گرم نگه داشتن غذا
به منظور داشتن غذای تازه و گرم
دستگاه گرمکن غذا تایمردار گازی یکی دیگر از انواع این محصول
جنس فوق العاده و کارکرد بسیار عالی
تاچ لمسی تمام اتومات
جنس اجزای آن بسیار با کیفیت
همچنین دستگیره قفل امنیتی درب دستگاه از بهترین نوع موجود در بازار
یکی از پرکاربردترین و در عین حال پر فروش ترین
دارای ظرفیت های متفاوت
دارای بدنه عایق بندی
بدون کمک از نیروی کار مجزا
دارای جلوه ای زیبا
جنس فوق العاده آن و کارکرد بسیار عالی
رونق خرید و فروش بالا
متناسب با سلیقه افراد
قابلیت های عالی
دارای مدل های تاچ و یا نوع دیجیتال تمام اتوماتیک
یک سرمایه گذاری مطمئن
یک دستگاه نمونه کوچک
دارای هیتر گرمکن غذای قوی تر
ترموستات دیجیتالی جهت تنظیم دمای
در مدل ۲۰ و ۵۰ نفره مصرف برق آن ۱۰۰۰ وات
مدل ۱۰۰ نفره ۱۵۰۰وات
در مدل ۲۰۰ نفره و ۳۰۰ نفره ۲۰۰۰ وات
دارای یک سال ضمانت
خدمات پس از فروش
گرمخانه غذا اداری یکی از پر کاربردترین تجهیزات در ادارات و کارخانجات می باشد که به دلیل زمان محدود پرسنل برای گرم و میل کردن غذا استفاده از آن می تواند بسیار مفید باشد، این دستگاه صنعتی با گرم کردن و گرم نگه داشتن غذا در محیط های مختلفی همانند کارگاه ها، کارخانه ها و ادارات استفاده می شود، در ادامه به ویژگی های مهم گرمخانه صنعتی یا پرسنلی خواهیم پرداخت.
گرمخانه غذا اداری
این دستگاه با ابعادی به طول ۹۴ و عرض ۶۰ سانتی متر ساخته می شود، ارتفاع این گرمخانه ۱۰۶ سانتی متر می باشد، وجود ۲ عدد دستگیره چپقی یا کله گاوی سبب سهولت در باز و بست درب های دستگاه خواهد شد.
در داخل گرمخانه غذا اداری پرسنلی ۶ عدد توری شلف قرار گرفته است که افراد می توانند ظروف غذای خود را برای گرم شدن در داخل آن قرار دهند، وجود عایق بندی مناسب توسط پشم شیشه در ۴ طرف دستگاه سبب شده است تا از اتلاف حرارت و گرما جلوگیری شده و غذا به خوبی گرم نگه داشته شود.
نکته ی مهم و قابل توجه در ساخت این گرمخانه این است که امکان ارائه به ۲ صورت گازی و برقی به مشتریان با توجه به درخواست آن ها وجود دارد، در مدل برقی دستگاه با برق شهری ۲۲۰ ولت و در صورت گازی بودن با گاز شهری یا کپسول که آن هم باز به نظر مشتریان بستگی دارد تولید خواهد شد.
نمای گرمخانه از جنس ورق استیل خش دار بوده و داخل آن از ورق گالوانیزه استفاده شده است، استفاده از ورق خش دار استیل سبب سهولت در نظافت این دستگاه نیز خواهد شد، علاوه بر این وجود ۴ عدد کفشک مشکی رنگ در پایه های این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از ۲ تا ۳ سانتی متر ارتفاع را تغییر دهید.
ویژگی گرمخانه غذا اداری
طول گرمخانه ۹۴ ، عرض ۶۰ و ارتفاع ۱۰۶ سانتی متر
دارای ۶ عدد توری شلف در داخل دستگاه
نمای دستگاه از جنس ورق استیل خش دار
جنس داخل دستگاه از ورق گالوانیزه
استفاده از عایق پشم شیشه در ۴ طرف دستگاه برای جلوگیری از اتلاف گرما
دارای ۲ درب لولایی و ۲ دستگیره چپقی
نظافت و شست و شوی آسان دستگاه
دارای ۴ عدد کفشک مشکی برای تنظیم ارتفاع از ۲ تا ۳ سانتی متر
تولید به صورت گازی و برقی به دلخواه مشتری
اتصال به برق ۲۲۰ ولت شهری در مدل برقی
اتصال به گاز شهری یا کپسول در مدل گازی به دلخواه مشتری
مناسب برای ادارات، کارخانه ها، کارگاه ها و واحدهای صنعتی
ارسال رایگان به سراسر ایران
ارائه ی مشاوره به صورت تلفنی و حضوری
گرمخانه برقی ۵۰ نفره جهت گرم کردن و تازه نگه داشتن غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. این گرمخانه در ادارات، مدارس، کارخانه ها، مدارس، مراکز آموزشی و مکان هایی با تعداد ۵۰ نفر پرسنل کاربرد فراوانی دارد. این گرمخانه برقی به گونه ای طراحی شده است که می تواند مواد درون خود را گرم نگه دارد و از سرد شدن و خشک شدن مواد غذایی جلوگیری می کند.
گرمخانه برقی 50 نفره
گرمخانه برقی ۵۰ نفره
گرمخانه برقی از طول ۶۰ عرض ۵۰ ارتفاع ۵۵ سانتی متر برخوردار است؛ این گرمخانه دارای سه طبقه مجزا می باشد، که هر با یک شلف آب کروم کاری شده جدا شده است، نمای بیرون و داخل این گرمخانه از جنس استیل خش دار و روکش دار است در نتیجه از نظر بهداشتی سالم و استاندارد است.
موارد استفاده و کاربرد این گرمخانه در شرکتها، موسسات و مکان هایی با تعداد ۵۰ پرسنل می باشد. در این مکان ها پرسنل می توانند در هنگام ورود به محل کار، غذای خود را درون طبقات این گرمخانه قرار دهند، و در زمان صرف ناهار غذای خود را به صورت تازه و گرم سرو کنند.
معرفی محصول مرتبط : گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره
گرمخانه غذا رومیزی
ساختار گرمخانه های برقی
در قسمت درب بیرونی این گرمخانه، نوار لاستیکی سیلیکونی قرار گرفته شده که این نوار مدل آلمانی است و باعث می شود، گرمای داخل دستگاه کاملاً محفوظ بماند و به بیرون از دستگاه منتقل نشود. در واقع این نوار که به دور این محفظه قرار گرفته از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کند.
این گرمخانه با برق تک فاز شهری کار می کند. مصرف برق این دستگاه ۱۵۰۰ وات است. المنتهایی که در این دستگاه تعبیه شده، باعث می شود مواد غذایی داخل دستگاه گرم بماند. در حال حاضر این گرمخانه فقط به صورت برقی طراحی شده ولی از قابلیت آماده سازی به صورت گازی نیز برخوردار می باشد.
درون این دستگاه ترموستاتی قرار گرفته که امکان تنظیم دما را برای شما فراهم نموده است. شما می توانید دمای داخل این گرمخانه را از ۲۰ تا ۱۰۰ درجه تنظیم کنید.
این دستگاه از مقاومت و استحکام بالا برخوردار می باشد. در چهار طرف این گرمخانه و حتی در درب آن عایق های پشم شیشه تعبیه شده که باعث می شود گرمای داخل با هوای بیرون ارتباط نداشته باشد و گرمای درون این گرمخانه حفظ شود.
گرمخانه غذا گازی که در اغلب رستوران ها ، فست فود ها، مراکز بزرگ اداری و… به منظور گرم نگه داشتن غذا استفاده می شود روشی نوین با به کارگیری فنون روز دنیا است که در آن علاوه بر گرما رسانی مفید به غذاها در حفظ بهینه مواد کمک شایانی می نماید و کیفیت عالی غذا بعد از گذشت ساعاتی طولانی شما را متعجب خواهد کرد ، اگر به آشپزی به صورت صنعتی می اندیشید و مایلید حجم وسیعی از آن را در روز تهیه کرده وبه تعداد بالای مشتریان خدمات ارائه دهید انتخاب یک گرمخانه ۱۰۰ نفره هدف دور از ذهنی نیست که باید به آن به عنوان یک اصل مهم اهمیت بدهید.
گرمخانه غذا گازی
گرمخانه گازی ۱۰۰ نفره
اگر یک آشپز حرفه‌ای استخدام نمایید و تمام تجهیزات مدرن طبخ غذا را نیز در اختیارش قرار دهید و بدین ترتیب غذایی با ارزش را تهیه نمایید اما نتوانید تا رساندن آن به دست مشتریان کیفیت آن را حفظ کنید در واقع نتیجه واقعی از فعالیت خود نگرفته اید گرمخانه گازی ۱۰۰ نفره به شما کمک می کند تا غذا را تا ساعات طولانی با همان کیفیت لحظه های اول حفظ کرده و حتی غذاهای سرد را نیز گرم نماید.
طراحی گرمخانه غذا گازی منحصر به فرد بوده به همین دلیل در آن به تقسیم متعادل حرارت توجه ویژه شده است از این رو می توان در تمامی طبقات دمایی یکسان را تجربه نمود و غذاها با تعداد ۵۰ تا ۱۰۰ نفر را به راحتی در تمامی طبقات به صورت تازه حفظ نمود.
قیمت گرمخانه گازی غذا
اگر در منزل به عنوان یک کدبانو اقدام به گرم نگه داشتن غذا نمایید آرام پز وفر دو عنصری هستند که در اغلب منازل به کار خواهند آمد و اگر یک آشپز در یک آشپزخانه بزرگ باشید تجهیزاتی چون گرمخانه غذا گازی می تواند شما را در این راستا کمک کند اما آیا تا حال فکر کرده اید بهترین راه برای حفظ سلامت غذاهای گرم در مسافرت ها چگونه است در ادامه با راه کارهای جالب برای مسافرتی با غذاهای سالمتر همراهمان باشید.
ویژگی گرمخانه غذا گازی
ویژگی گرمخانه غذا گازی ۱۰۰ نفره
این مدل گرمخانه ها با سوخت گاز کارکرده ودارای طبقات متفاوت است که اگر مدل ۵ طبقه آن را مد نظر داشته باشید به یک مدل متوسط و مناسب برای انواع فضاها دست یافته اید، گرمخانه غذا گازی ۱۰۰ نفری با کیفیت بالا غذای شما را تا ساعات طولانی تازه نگه داشته و به شما قدرت تعداد بالای پذیرش را می دهد به همین دلیل این نوع گرم خانه آشپزخانه ای به فروش بالا دست یافته است.
میل کردن یک میان وعده گرم و خوش مزه مانند، ساندویچ، ذرت مکزیکی و… خاطره یک تفریح و دورهمی را جذاب و لذت بخش خواهد کرد. در محیط ها و فضاهای بازی که امکان احداث یک مغازه و یا کافه وجود ندارد با یک گرمگن غذای بهداشتی می توان مشتریان زیادی را جذب کرد و خوراکی های گرم و خوشمزه ای را به شکل کاملا بهداشتی و سریع سرو نمود. ترولی گرمکن غذا مناسب برای تمامی اشخاصی است که می خواهند در فضاهای باز خوراکی های خود را برای مشتریان سرو کنند.
ترولی گرمکن غذا
ترولی گرمکن غذا محصولی است که دارای سه لگن بن ماری از جنس استیل ضد زنگ است. این لگن ها دارای درب هستند. به همین جهت در مواقع استفاده در فضای باز مواد غذایی در برابر گرد و غبار و باد و باران کاملا محافظت خواهد شد. تمامی میان وعده های مورد پسند افراد به همراه سس، ادویه و دیگر چاشنی ها سرو می شوند. برای قرار گیری این گونه مواد غذایی هم سه جایگاه روی این گرمخانه غذا تعبیه شده است.
ترولی حمل غذای گرم
وجود یک چادر محافظ نیز از تابش مستقیم آفتاب روی مواد غذایی جلوگیری می نماید. البته ارتفاع این چادر قابل تنظیم است و می تواند با قد شخصی که از آن استفاده می کند هماهنگ شود. ارتفاع این چادر برزنتی با کمک بست های محکمی ثابت خواهند شد تا بازشدن ناخواسته چادر در اثر حرکت یا وزش باد اتفاق نیفتد. وجود یک محفظه کابینت مانند در این ترولی گرمکن غذا موجب می شود تمامی مواد اولیه، ظروف یکبار مصرف و دیگر وسایل مورد نیاز خود را بتوانید در محلی در دسترس نگهداری نمایید.
معرفی محصول مرتبط : گرمکن غذا رستورانی
این محصول می تواند به سادگی به گاز شهری و کپسولی متصل شود و انرژی مورد استفاده خود را تامین نماید. ترولی گرمکن غذا مجهز به دو چرخ ترمزدار است تا بتوانید در مواقع نیاز آن را برای فروش و سرو مواد غذایی ثابت نگه دارید.
ترولی حمل غذا گرمخانه دار
ویژگی های ترولی گرم غذا
طول، عرض و ارتفاع دستگاه ۱۰۰*۱۳۰*۸۰ سانتیمتر
سه عدد بن ماری ۱٫۱
جایگاه مخصوص قاشق و چنگال، نمک، فلفل و…
مجهز به دستگیره تمام استیل جهت جابجای ترولی
دارای ۲ چرخ معمولی و ۲ چرخ ترمز دار
مجهز به سایبان متحرک از جنس برزنت
دارای یک کابینت جهت قراردادن مواد غذایی و ظروف یکبار مصرف
ترولی گرمکن قابلیت اتصال به گاز شهری و کپسول گاز
گارانتی یک ساله
خدمات پس از فروش رایگان
امکان ارسال به تمامی نقاط کشور

این نوشته را هم از دست ندهید :   آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

گرمکن غذا جهت گرم کردن و گرم نگه داشتن غذاهای پرسنل ادارات یا غذا های مهمانان تالار پذیرایی و رستوران کاربرد دارد
مکان های استفاده برای محیط های کارمندی و اداری وآشپزخانه های صنعتی و خانگی و برای ماست بندی لبنیاتی ها و برای آشپزخانه رستوران و فست فود ها
طول 81 سانتیمتر
عرض 74 سانتیمتر
ارتفاع 112 سانتیمتر
دارای 5 طبقه پرتابل قابل جا به جایی
سایز طبقات 69 در 66 سانتیمتر
دارای درجه آنالوگ عقربه ای جهت نمایش دما و حرارت داخل فر
جداربندی دوجداره با پشم سنگ و پشم شیشه فشرده
قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری و کپسول
گرمکن گازی دارای فندک و سیستم ایمنی ترموکوپل هنگام نشتی گاز در نظر گرفته شده است.
گرمکن برقی دارای ترموستات جهت جهت تنظیم و کنترل دما ثابت ماندن دمای داخل فر
ظرفیت 50 پرس غذا در سایز 23 در 14 سانتیمتر (استاندارد ظرف غذای یک بار مصرف آلومینیومی)
قدرت گرمایش برقی 2000 وات
برق مصرفی تک فاز
فرکانس 50 هرتز
جنس بدنه بیرونی و داخلی گالوانیزه مشکی کاملا بهداشتی با ضخامت 1 میلیمتر
قابلیت کنترل دما دارد
دارای چرخ های ترمزدار قابل ریگلاژ و تنظیم ارتفاع برای جابجایی آسان
سیستم گرمایش حرارت از پایین و کانال کشی در هر طبقه برای گرم شدن غذا را دارا میباشد.
استفاده از عایق بندی مناسب جهت جلوگیری از اتلاف گرما و انرژی میباشد.
مجهز به کنترل دما از 30 تا 100 درجه سانتیگراد

گرمکن غذا جهت گرم نگهداشتن انواع غذاها در رستوران ها ، تالارها ، سالن های پذیرایی ، اداره ها ، دانشگاه ها ، ارگان های دولتی مورد استفاده قرار می گیرند
گرمخانه غذا به خاطر داشتن تایمر و قابلیت گرم کردن و گرم نگهداشتن انواع غذاها در مدت زمان های طولانی همانند یک فر عمل می کند.
گرمکن غذا صنعتی قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری همراه با سیستم خودکار و معمولی را دارند و بنا به سفارش مشتریان در دو مدل (برقی و گازی) و یا دومنظوره را نیز دارند
دارای ظرفیت های مختلف (20 نفره تا 200 نفره) نیز می باشد.
برای این که بتوانید در مصرف انرژی و برق صرفه جویی کنید در بدنه ی این دستگاه از ترموستات دیجیتالی جهت تنظیم و کنترل دما استفاده شده است.
گرمکن گازی دارای سیستم ایمنی ترموکوبل هنگام قطعی گاز در نظر گرفته شده است.
ظرفیت ها
۱۵ نفره(گازی/برقی)
۲۰ نفره(گازی/برقی)
۳۰ نفره(گازی/برقی)
۵۰ نفره(گازی/برقی)
۱۰۰ نفره(گازی/برقی)
۲۰۰ نفره(گازی/برقی)
دارای اتومات در گازی و برقی
گرمکن غذا رستورانی
قیمت گرمکن غذا رستورانی

گرم کن غذا

 

گرمکن غذا صنعتی در مدل های مختلف و در گنجایش های مختلف 100 نفره تا 200 نفره طراحی و تولید می شوند.
در مکان هایی که به دلیل تعداد زیاد مشتریان و سفارشات آن ها، حتما باید بیشتر غذاها از قبل آماده کنید، و در داخل گرمکن غذا قرار دهید، تا هنگام سرو کاملا گرم باشند.
گرمکن غذا مخصوص گرم کردن انواع غذاهای طبخ شده پرسنل در تمامی مراکز اداری، آموزشی ،کارخانه ها ، مدارس و حتی فروشگاه ها قابل استفاده است.
گرمایش و یا سوخت مصرفی این دستگاه گاز یا برق می باشد که بنا بر سلیقه مشتری عزیز و تامین سوخت آن می توان انتخاب کرد.
جداره های این دستگاه به علت سه جداره پشم سنگ کاملا عایق حرارتی می باشد و به هیچ عنوان حرارت را بیرون نمیدهد.
شما می توانید در هر جای ممکن از این دستگاه حتی در فضای های کوچک استفاده نموده وهیچ گونه حرارتی بیرون نمیدهد.
جنس داخل گالوانیزه
دارای ظرفیت های 10 -20 -50 -100 و 200 نفره می باشد
سوخت مصرفی گاز شهری یا برقی
پایه چرخدار
عایق حرارتی و دارای سه جداره پشم سنگ
گرمکن غذا پرسنلی دست
گرمکن غذا پرسنلی دست دوم
قیمت گرمکن غذا
قیمت گرمکن غذا رومیزی
گرمکن 50 نفره
موارد استفاده گرم کننده های غذا قابل استفاده در تمامی مکان ها ، مدارس ، شرکت هاف کارخانه ها و ادارات دولتی و خصوصی
روش کار گرمکن غذاهای صنعتی بدین طریق می باشد که در ابتدا ظروف غذا اعم از (شیشه ای ،پیرکس ،قابلمه ، بشقاب ) را درون دستگاه قرار دهید.
دمای دستگاه را به زمان دلخواه تنظیم نمایید .
گرم کن غذا ها به علت داشتن ترموستات ،خود دمای گرم کن را تنظیم و اتومات می کنه و مدت زمان گرم شدن غذا یک ربع الی 45 دقیقه به صورت میانگین می باشد.
گرمکن غذا 50 نفره گازی دارای سیستم گرمایش سریع برای گرم کردن غذای پرسنل میباشد.
گرمخانه غذا دارای مدل های برقی و گازی میباشد.
گرمکن غذا در سایز های 20/30/50/70/100/200 نفره میباشد.
مناسب برای گرم کردن انواع غذا در هر ظرفی به جز پلاستیکی میباشد.
گرمخانه غذا مناسب برای گرم کردن انواع غذا پرسنل در ادارات ،مدارس،رستوران ها میباشد.
استفاده از سیستم کانال کشی در هر طبقه برای گرما رسانی بهتر و سریع تر میباشد.
مناسب برای قرار گیری در کنار دستگاه کانتر گرم میباشد.
گرمخانه غذا دارای طبقات پورتابل برای جابجایی در هر سایز میباشد
مثلا اگر طرف ها سایز های مختلف مثل قابلمه داشته باشند مشکلی پیش نمی آید
گرمکن غذا دارای چرخ برای جابجایی راحت و بهتر میباشد
استفاده از ترموکوبل،درجه و فندک در سیستم گازی
در مدل گازی گرما به سرعت به غذا ها رسیده و زودتر از مدل برقی گرم میشوند
ورق داخل گرمخانه غذا گالوانیزه 1 میل میباشد
ارائه گرمکن غذا و تجهیزات آشپزخانه صنعتی به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.
دستگاه گرمکن غذا صنعتی برای گرم کردن و گرم نگهداشتن غذاهای های اداری پرسنلی و کارخانجات استفاده می شود و برای گرم ماندن حجم زیادی از غذا در تالارعروسی و رستوران ها نیز کاربرد دارد.
دارای 17طبقه
قدرت برق مصرفی 2000 وات که دارای یک المنت 2هزار وات و یک المنت هزار وات می باشد.
دارای ترموستات و درجه دما
دارای فن برای چرخش حرارت در محیط دستگاه
رویه ورق استیل 430 خشدار بگیر ضخامت 0/6 میلیمتر
دارای درجه عقربه ای برای نمایش دما و حرارت داخل فر
داخل گالوانیزه به ضخامت یک میلیمتر
دارای چرخ های ترمزدار برای جابه جایی آسان
جداربندی پشم سنگ و پشم شیشه فشرده
طول 121 سانتیمتر
عرض 71 سانتیمتر
ارتفاع 180 سانتیمتر
سایز هر طبقه 90 در 65 سانتیمتر
بعضی از شرکت ها ناهار پرسنل را طبخ نمی کنند و پرسنل باید غذا همراه خود بیاورند و تعداد غذاها زیاد می باشد باید دستگاه گرمکن غذا صنعتی تهیه شود که تمام غذاها درون آن گذاشته و در مدت 15 دقیقه گرم شود.
دستگاه گرمکن غذا پرسنلی دارای بدنه ای از ورق استنلس استیل می باشد که مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.
دارای بدنه عایق بندی است که از پرت انرژی و انتشار حرارت جلوگیری می‌کند.
توزیع یکنواخت حرارت در سراسر محفظه کابین این دستگاه موجب گرم شدن سریع غذا می شود.
دستگاه گرمکن غذا برای گرم نمودن غذای پرسنلی شرکت ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
گرمکن غذا پرسنلی صنعتی
رعایت کامل استانداردهای غذایی و بهداشتی
امکان نگهداری انواع غذای طبخ شده
دستگاه گرمکن غذا چیست ؟
به طور کلی گرمکن غذا دستگاهی است که غذای پرسنل در انواع شرکت را گرم می نماید گاها گرمکن غذا را تحت عنوان گرمخانه غذا نیز شناخته می شود.
این دستگاه با ظرفیت متفاوت جهت گرم و آماده نمودن غذا در مدارس ، شرکت ها و ارگان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این نوع گرم کننده غذا به صورت کاملا استریل و بهداشتی است و در دو مدل گازی و برقی با تکنولوژی مختلف موجود می باشد.
دارای ترموستات
عدم نیاز به نیروی کار جهت گرم کردن غذاها
قابلیت شست و شوی راحت
دارای درب در سایزهای مختلف
دارای قابلیت سفارشی سازی
یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی که به منظور گرم کردن و گرم نگه داشتن غذا مورد استفاده قرار می گیرد گرمکن غذا می باشد.
غذای پرسنل خود را می توانید با این دستگاه، بدون استفاده از نیروی مجزا گرم نمایید
با داشتن این دستگاه در شرکت خود دیگر با دغدغه گرم کردن غذا خداحافظی خواهید کرد
یکی از وسایل پرکاربرد قابل استفاده در انواع آشپزخانه صنعتی از قبیل آشپزخانه رستوران ها و هتل ها و همچنین مدارس و شرکت ها
یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی که به منظور گرم کردن و گرم نگه داشتن غذا مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه گرمخانه غذا صنعتی است.
غذاهای خود را با استفاده از این دستگاه گرم نمایید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید و در دستگاه یک فن جهت گردش هوا تعبیه شده است.
گرمخانه غذا به منظور گرم نگه داشتن انواع غذاها در ادارات و شرکت است که این دستگاه غذا را در طول روز گرم نگه می دارد و کارکنان می توانند از آن استفاده نمایند.
قابل استفاده در مدارس ، ادارات و شرکتها به منظور گرم کردن و گرم نگه داشتن غذا
گرمایش گرمخانه گازی ( قابل استفاده با گاز شهری و کپسولی ) بوسیله شعله استیل
بدنه دستگاه ساخته شده از ورق استیل خشدار به ضخامت 0/8 میلیمتر
داخل دستگاه ساخته شده از ورق گالوانیزه به ضخامت 1 میلی متر ( قابل سفارش به صورت تمام استیل )
دستگاه کاملا عایق شده توسط پشم شیشه فشرده
گرم کردن و گرم نگهداری غذا به صورت بهداشتی در محیط کار و با قابلیت شستشو دستگاه
عدم سوختن و ته گرفتگی غذا در مدت زمان استفاده از دستگاه این شرکت
عدم اتلاف وقت پرسنل هر ارگان بابت سر زدن مکرر به غذا در زمانهای مختلف
دارای بدنه عایقبندی جهت جلوگیری از پرت انرژی و انتشار حرارت
دستگاه گرمکن غذا برای گرم کردن و گرم نگهداشتن غذاهای های اداری ، پرسنلی و کارخانجات استفاده می شود.
با توجه به این موضوع که بعضی از شرکت ها ناهار پرسنل را طبخ نمی کنند و پرسنل باید غذا همراه خود بیاورند و تعداد غذاها زیاد می باشد باید دستگاه گرمکن غذا صنعتی تهیه شود که تمام غذاها درون آن گذاشته ور مدت 15 الی 60 دقیقه گرم شود.
که با توجه به نیاز مشتری در دو حالت برقی و گازی ساخته می شود و دارای ظرفیت 20 نفره ، 50 نفره ، 100 نفره و 200 نفره می باشد.
دارای 4 مدل :20 نفره ، 50 نفره، 100 نفره، 200 نفره
دارای سوخت گازی و برقی (بنا به درخواست مشتری)
گرمکن غذا پرسنلی با کاربری گرم نمودن غذای سرد و همچنین گرم نگهداری غذا درانواع ظروف مختلف به صورت کاملا استریل و بهداشتی در کلیه ارگانها و نهادی دولتی و خصوصی از قبیل ادارات ،مدارس ،بانکها ،شرکتها ،دانشگاه،کارخانه ها به صورت ابعاد سفارشی در دو مدل گازی و برقی ترموستاتیک اتوماتیک با تکنولوژی مختلف و با تنوع متریال تولید میگردد.
از جمله مزایا گرمکن غذا میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :
بهینه سازی مصرف انرژی به دلیل عایقبندی مناسب دستگاه و کاهش مصرف انرژی حدود 80 درصد کمتر از مایکروفر
عدم استفاده از اشعه های سرطانزا مایکروفر جهت گرم نگهداری غذا
کاربری راحت دستگاه و با قابلیت چیدمان مناسب ظروف غذا در دستگاه این شرکت
انتخاب سیستم گرمایش گرمکن با مشتری به صورت گازی یا برقی یا گازی و برقی
قابلیت جابجایی آسان دستگاه و ایجاد تراز مناسب دستگاه با پایه های ریگلاژی
قابلیت افزایش ظرفیت غذا با کاهش و افزایش تعداد طبقات کشویی
قابلیت دوام و ماندگاری بالا حدود 90 درصد راندمان بالاتر از مایکروفر
دارای بدنه از ورق استنلس استیل AISI 304 تایید شده وزارت بهداشت
دارای توزیع یکنواخت حرارت در سراسر محفظه کابین
قابلیت قرار دادن کلیه ظروف استیل ،شیشه پیرکس ،ظرف یکبار مصرف جهت گرم کردن
کلیه گرمکنها قابلیت گرم کردن غذای سرد و همچنین قابلیت گرم نگهدارنده غذا میباشند.
طبق سفارش با درب استیل یا درب شیشه ای ساخته میگردد.
طبق سفارش به صورت ثابت و متحرک ( با چرخ ) نیز تولید میگردد
طبق سفارش به صورت گازی یا برقی نیز تولید میگردد
قابلیت قرار گرفتن سینی تخت جهت قراردادن انواع ظروف پرسنل و همچنین لگن بن ماری استیل