انتشارات جنگل؛ ناشر سبز کتاب های زبان

مطمئنا میشه اقرار داشت که یادگیری یه زبون جدید یعنی ورود به دنیایی متفاوت با فرصتایی نو در میدونای مختلفی مانند تجارت، تحصیل، فرهنگ و موفقیت. یاد گرفتن یه زبون جدید و دسترسی به منابع جور واجور اون زبون در کشور ما یه مسئله بسیار مهم و حیاتیه که هرساله هزینه های خیلی زیادی واسه اون می شه.
وجود هزاران موسسه آموزش زبون، اپلیکیشنای یادگیری زبانای متفاوت و چاپ هزاران کتاب جور واجور در این مورد مهر تاییدیه بر مهم بودن این موضوع.

اما سوال مهم اینه که چیجوری میشه با کیفیت خوب و قیمت و تخفیف مناسب به کتب جور واجور و معتبر زبانای جورواجور دسترسی پیدا کرد؟ منبع معتبری در کشور ما واسه یادگیری و مطالعه آثار جور واجور به زبانای اصلی هست؟ سایت و منبع موثقی که بتونه تموم نیازای زبون آموزان، علاقمندان به رمانای زبون اصلی و دوستداران ادبیات جهان رو برطرف کنه ایجاد شده؟ قبل از جواب به این سوالات به چند موضوع مهم واسه دوستداران زبانای جدید می پردازیم.

کتابای آموزش زبون انگلیسی

در میان زبانای جور واجور دنیا زبون انگلیسی از جایگاه خاصی برخورداره و اهمیت یادگیری این زبون بر کسی پوشیده نیس.
این زبون با بیشتر از نیم میلیارد متکلم در سراسر جهان به عنوان زبون اول در صنعت، تجارت، علم و ورزش، بیشترین زبون آموز رو داره و هر روز هم بر تعداد اونا اضافه می شه.
به هر حال تعجبی نداره که صدا آموزشگاه زبون در کشور ما هم برقرار شده و خیلی از مردم حاضر هستن هزینه های زیادی واسه یادگیری این زبون بین المللی صرف کنن.اما مهمترین وسیله در یادگیری این زبون، کتابای آموزش زبون انگلیسی هستن. متاستفانه تماشاگر هستیم که امروزه در کشور ما کیفیت خیلی از کتابای چاپ شده در این مورد بسیار پایین بوده و با در نظر گرفتن گرانی بیشتر از اندازه کتابای اوریجینال، امکان به کار گیری کتب با کیفیت در این مورد از هموطنان سلب گردیده. هم اینکه، قیمت بالای این کتابا با در نظر گرفتن کیفیت این کتب مسئله ای نگران کننده س.

کتابای زبون اصلی

خرید و جفت و جور کتابای زبون اصلی واسه خیلی از کسایی که در ایران زندگی می کنن یا علاقمند به مطالعه ترجمه رمانا و کتابای ترجمه شده نیستن، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی، مسئله ای بسیار هزینه بر و سخته. از طرفی کتابای موجود در بازار نه فقط بسیار گران هستن بلکه کیفیت اصلی رو ندارن. همین مشکلات باعث شده تا طیف بزرگی از این مخاطبین دسترسی به خیلی از منابع بروز و اصلی رو دست بدن.

رمانای انگلیسی

یکی دیگه از مسائلی که خیلی از علاقمندان بخش زبون همیشه به دنبال اون هستن مسئله خرید و جفت و جور رمان انگلیسیه. در سراسر جهان رمانای بسیار موفق و مشهوری وجود دارن که در ژانرا و زمینه های جور واجور علاقمندان بسیاری رو به خود جذب می کنن. از رمانای ترسناک استفن کینگ تا فانتزیای مشهور جی.کی. رولینگ، از نوشته های عاشقانه جوجو مویز تا معماهای آگاتا کریستی. در کشور ما هم طرفداران این ژانر از رمانا بسیار زیاد بوده اما متاستفانه مشکلات زیادی مثل گرانی و بی کیفیت بودن این دسته از رمانا باعث شده تا خیلی از هواداران این آثار نتونن به کتابای با کیفیت و ارزون قیمت دسترسی داشته باشن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۸ عادت مردان موثر از نظر دکتر «استفان کاوی»

کتابای آیلتس، تافل، جی آر ایی و بقیه آزمونا

یکی دیگه از مواردی که هدف خیلی از زبون آموزانه شرکت و گرفتن نمرات قابل قبول در آزمونای بزرگ و رقابت برانگیزی مانند آزمون آیلتس، تافل، جی آر ایی و دیگه آزمونای ربط داره.
گرفتن نمره مناسب در این آزمونا از شروط اولیه مهاجرت، گرفتن بورسیه تحصیلی و حتی بیزینس در خیلی از کشورای معتبر دنیاست. از جمله دانشگاه هایی که داشتن نمره بالا در این آزمونا از شروط اولیه اوناس میشه به دانشگاه های معتبری مانند آکسفورد، هاروارد، کمبریج، شفیلد، استنفورد، کالیفرنیا، توکیو، کپنهاگ، بریتیش کلمبیا، شیکاگو و خیلی از دانشگاه های معتبر دیگه اشاره کرد.
در واقع این آزمونا پلی به طرف آینده ای بهتر هستن. با شرکت و موفقیت در این آزمونا شک نداشته باشین میشه شرایط بهتری رو واسه خود ساخت. اما با در نظر گرفتن گستردگی این موضوع نیازه که از جدیدترین منابع این آزمونا استفاده کرد اما متاستفانه دسترسی به منابع جدید مانند کتاب آیلتس، کتاب تافل، کتاب جی آر ایی و این جوری کتابا بعضی وقتا سخت و بسیار گرون س . این مسئله فرصتای بسیاری رو از هموطنان سلب کرده.

اما چه راه حلی واسه این مشکلات هست؟

یکی از گزینه های بسیار مناسب انتشارات جنگله. این نشر با بیشتر از سه دهه فعالیت در مورد کتابای آموزش زبانای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، ترکیه ای و اسپانیایی فرصتی رو به وجود آورده که خیلی از زبون آموزان، علاقمندان رمانای زبون اصلی و شرکت کنندگان در آزمونای بین المللی امکان دسترسی به منابع به روز، معتبر و معتبر جهان در زمینه های جور واجور رو داشته باشن.

یکی از ویژگیای برجسته انتشارات جنگل کیفیت بالای اجناس اون هستش.
وجود دستگاه های پیشرفته چاپ و صحافی، هم اینکه به کار گیری مواد اولیه مرغوب و با کیفیت باعث شده تا کتب این نشر از کیفیت خیلی بالایی بهره مند باشه و از این واسه نیاز خواهندگان رو تامین کنه.

از جمله دیگری ویژگیای برجسته انتشارات جنگل قیمت پایین و تخفیفات بالا واسه همه محصولاتشه، طوری که خرید از سایت انتشارات جنگل شامل ۳۰_۴۰ درصد تخفیف و در بعضی از جشنواره ها تا ۷۰ درصد هم می شه.

از جمله مهمترین جنبه های مثبت انتشارات جنگل میشه به روز و همگام بودن اجناس اون با جدیدترین رمانا و کتابای Fiction و Non Fiction، کتابای آموزش زبون و منابع آزمونای معتبر و بین المللی اشاره کرد.
در این نشر تا کنون بیشتر از ۴۰۰۰ هزار عنوان در زمینه های جور واجور منتشر گردیده که هر روز هم بر تعداد اون اضافه می شه.

از این بُعد انتشارات جنگل بسیار توانا عمل کرده.

انتشارات جنگل هر ساله حضوری فعال و منظم در سراسر نمایشگاه های کتاب از جمله نمایشگاه بین المللی کتاب کشور داشته و امسال هم در نمایشگاه کتاب ۹۸ مانند سالای گذشته حضور به عمل می رسونه.