دکوری روی کنسول از کجا بخرم؟

 

موضوع نحوه سبک دادن به میز کنسول موضوع مهمی است دکوری روی کنسول زیرا در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا راهرو، یک مبلمان برجسته است.

کار با یک تم برای اشیاء روی میز کنسول را در نظر بگیرید تا ظاهری منسجم داشته باشید. در اینجا، یک آینه شیشه ای قدیمی در مرکز صحنه قرار می گیرد، با طیف وسیعی از اشیاء در طیفی از رنگ های طبیعی که به طور معمولی، اما عمدی به نمایش در می آیند.

قطعاتی که نشانه یکسانی دکوکاف ندارند مانع از نگاه کردن کل به بالای صفحه می شوند و یک قاب برای نمایش ایجاد می کنند.

خالی گذاشتن سطح آن فرصتی است از دست رفته برای ایجاد یک عکس زیبا و – در خانه های خانوادگی – یک سطح برهنه ممکن است آهنربایی برای درهم ریختگی باشد و منظره ای ناخواسته ایجاد کند.

در اینجا، ما راه حل های طراحی میز کنسول را گرد هم آورده ایم تا به مجموعه ایده های اتاق نشیمن شما برای فضایی زیبا، جذاب و منحصر به فرد در طراحی آن اضافه کنیم.

ما از برخی از بهترین دکوری طراحان داخلی جهان پنج قانون اصلی خود را در مورد تزئین میز کنسول در اتاق نشیمن یا ورودی برای تأثیرگذاری پرسیدیم – ایده آل برای زرادخانه ایده های دکوری روی کنسول راهرو شما.

چگونه میز کنسول را سبک کنیم و به آن اعتبار کلاسیک بدهیم؟ انتخاب یک جفت چراغ رومیزی یک رویکرد سنتی برای ایجاد تقارن در طراحی داخلی است که برای بسیاری از اتاق ها مناسب است.

خرید دکوری روی کنسول زیبا

اشلی دلاپ، بنیانگذار و طراح اصلی طراحی داخلی دکوری روی کنسول اشلی دلاپ، می‌گوید: «هنگامی که یک کنسول را طراحی می‌کنم، معمولاً هدفم تقارن است، خواه با لامپ، گلدان یا اشیاء تزئینی انجام شود.

هنگام تزئین میز کنسول از این روش پیروی کنید و ممکن دکوری روی کنسول است برای یک نمایشگر زیبا به چیز دیگری نیاز نباشد. اشلی می‌گوید: «من دوست دارم همه چیز را ساده و تمیز نگه دارم، از کتاب‌ها برای افزایش قد استفاده کنم و در عین حال ریزه کاری‌ها یا مجموعه‌ای از گل‌ها گالری دکوکاف را به نمایش بگذارم.

لینک های حمایت شده

این نوشته را هم از دست ندهید :   آموزش ssl

در یک طرح اتاق معاصر، جدا خرید دکوری روی کنسول کردن آنچه روی میز کنسول است می تواند بهترین تاکتیک باشد. در این صورت، مهم این است که قطعات تزئینی را در مقیاس کافی انتخاب کنید تا در نظر گرفته شوند. روی این میز یک کاسه گل ساده چشم را جلب می کند در حالی که تمرکز روی اثر هنری بالا است که توسط کنسول زیر قاب شده است.

یک استراتژی ممکن هنگام فکر کردن به نحوه سبک دادن به میز کنسول این است که از خود جدول پیشتاز شوید. پاهای این طرح توسط لامپ عجیب و غریب، گلدان ها و حتی آثار هنری منعکس می شود. قاب عکس بالا رنگ مواد میز را برای یک نتیجه یکپارچه تکرار می کند.

راه‌های انتخابی برای نمایش آثار هنری روی میز کنسول وجود دارد – دکوری روی کنسول در اینجا، طراح آدام بری مجسمه‌ها و منسوجات را با چیدمانی ساده اما خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد.

قیمت دکوری برای میز کنسول

با توجه به اینکه چگونه میز کنسول را در زمانی که هدف یک طرح آرامش بخش است، استایل کنید؟ انتخاب یک پالت رنگ با رنگ های طبیعی ملایم یک رویکرد عالی است، به خصوص در ورودی. در این فضا، ایده های دکور میز ورودی مانند رنگ و بافت ارگانیک را روی خود گلدان گیاه و میز کنسول برجسته است و با ملایم ترین رنگ ها روی پایه لامپ تکمیل می شود.

این مثال را با آویزان کردن یک آینه به اندازه کافی پایین انجام دهید تا اشیاء دکوری روی کنسول نمایش داده شده را منعکس کند تا تأثیر آنها را افزایش دهد.

یکی دیگر از راه‌های پیش‌زمینه کردن دکوکاف هنر، قرار دادن آن بر روی سه‌پایه است.

گریس براکمن، دستیار طراح، مگی گریفین دیزاین، می‌گوید: «من دوست دارم هنگام طراحی یک میز کنسول، یک قطعه هنری را روی یک سه‌پایه بگنجانم. چه یک اثر عتیقه یا انتزاعی، هنر یک راه عالی برای ادغام رنگ و طرح روی میز شما است.