قیمت پیانو آکوستیک یانگ چانگ

قیمت پیانو آکوستیک یانگ چانگ

در سال 1964، یاماها و یانگ چنگ قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن یاماها متعهد شد به یانگ چنگ کمک کند تا خط تولید کامل پیانو را در کره راه اندازی کند.

یاماها پیانوهای نیمه تمام را از ژاپن به کارخانه Yangcheng در اینچئون کره ارسال کرده است تا مراحل نهایی تولید مانند مونتاژ بدنه، سیم کشی و بهره برداری را تکمیل کند.

این امر هزینه های گمرکی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با گذشت زمان، پیانو یانگ چانگ فناوری ساخت تمام قطعات پیانو و پیانوی خود را به دست آورد. در سال 1975، زمانی که یانگ چنگ تصمیم گرفت تولید و صادرات پیانوهای خود را با نام تجاری یانگ چنگ گسترش دهد، یاماها اعلام کرد که همکاری خود را با این شرکت قطع می کند زیرا یانگ چنگ رقیب جدی یاماها بود. در اواخر دهه 1970، یانگ چنگ شروع به صادرات به ایالات متحده کرد و مرکز توزیع خود را در کالیفرنیا در سال 1984 افتتاح کرد. علاوه بر تولید برند Yangcheng، این شرکت مدتی است که برند Wurlitzer را برای Baldwin و برند Weber را برای سامسونگ منتشر کرده است. علاوه بر این، چندین شبکه توزیع پیانو از یانگ چن خواسته اند تا پیانو را با نام تجاری خود تولید کند. در واقع، یانگ چنگ پیانوهای مشابهی را با برچسب های سفارشی www.delgarm.com فروخت.

برای تخته های صوتی، یانگ چانگ از درخت کریسمس کلاس A استفاده می کند که انتقال صدای عالی را فراهم می کند. طراحی نوآورانه صفحه صدا یانگ چانگ دارای جزئیات کم صدا به شکل یک بلندگوی چین دار گرد است که کارایی لرزش و رزونانس را برای صدایی عمیق و غنی بهینه می کند.

مدل های وبر با مدل های یانگ چنگ بسیار متفاوت است. طراحی پیانوهای وبر دارای کشش کمتر، چکش‌های نرم‌تر (پرس سرد) و صدای گرم و رمانتیک است که از طراحی تنش پایین‌تر می‌آید. پیانو یانگ چنگ از طراحی کششی بالاتری استفاده می کند و چکش های نمدی روی پیانوها فشرده تر هستند (با یک پرس داغ فشرده می شوند). بنابراین، آنها واضح تر، قدرتمندتر و مدرن تر به نظر می رسند. تولیدات پیانوی Weber (W) همچنین به عنوان سری برتر شناخته می شود. زیرا در پیانوی دیواری از آگراف در سیم های باس استفاده می شود و درب های مدل های بزرگ دارای طرح شیبدار هستند. از ابتدای سال 2015، تبلیغات Wessell, Nickel & Gross که از مواد کامپوزیت برای پیانوی گرند وبر ساخته شده است، قابل سفارش  است.

سه عامل صدای زیبای پیانو – حجم، تن و کیفیت – به عملکرد دقیق مکانیزم تولید صدا بستگی دارد. نوازندگی پیانو یانگ چانگ از 4500 قطعه تشکیل شده است که هر قطعه دارای تلورانس 100.5 میلی متر است و از افرا جامد ساخته شده است تا در برابر تغییر شکل ناشی از استفاده بیش از حد مقاومت کند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   آموزش تعمیرات یخچال

روند کنترل کیفیت در کارخانه کره ای در یانگ چنگ، جنوا، طی سال ها به تدریج بهبود یافته است و کیفیت پیانوهای تولید شده توسط این شرکت به رقبای ژاپنی نزدیک شده است. ممکن است مشکلات بسیار کوچک و جزئی وجود داشته باشد که فروشنده به راحتی می تواند با کمک یک متخصص مجرب آنها را برطرف کند. مدت زمان پیانوها بسیار خوب است، علاوه بر استفاده شخصی، می توان از آنها برای اهداف آموزشی مدرسه نیز استفاده کرد. پیانوهای آلبرت وبر نسبت به وبر و یانگ چن پتانسیل موسیقایی بیشتری دارند و به صدای پشت صحنه بیشتر پاسخ می دهند. کیفیت پیانوهای تولید شده در کارخانه چینی یانگ چنگ به اندازه سایر پیانوهای تولید داخل کشور نیست، اما در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است. یانچنگ استدلال می‌کند که با اصلاحات هیوندای در چین و کره، کیفیت محصولات تیانجین تا حد زیادی بهبود یافته است و مشابه کره rasalinux.ir است.

در سال 1990، Yangcheng مالکیت Kurzweil (تولید کننده پیانوهای دیجیتال، کیبوردها و سینت سایزرها) را به دست آورد.

یانگ چانگ تا کنون یکی از بزرگترین پیانیست های جهان بوده است. این شرکت حدود 50 درصد از بازار پیانو کره جنوبی را در اختیار دارد.

تقریباً نه سال پس از سال 1964، یانگ چانگ و یاماها قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن یاماها پیانوهای تمام وزن را از ژاپن به کارخانه یانگ چانگ در اینچئون، کره جنوبی عرضه می کرد.

در آنجا، یانگ چانگ آخرین جلسه پیانو را به پایان رساند که شامل یک جلسه دولتی، سازماندهی رویدادها و نواختن پیانو بود.

ادغام با یاماها تا سال 1975 ادامه داشت، زمانی که یانگ چانگ تصمیم گرفت به تنهایی پیانو بنوازد و ظرفیت شرکت را در داخل و خارج از کشور گسترش داد.

در اواخر دهه 1970، یانگ چانگ شروع به ارسال پیانو به ایالات متحده کرد.

پیانو آکوستیک یانگ چانگ ساخت کره جنوبی بوده و محصولات و قیمت پیانو یانگ چانگ متنوع است.

بر اساس تئوری آکوستیک، یک قاب پیانو می تواند یک سیم تا 20 تن را تحمل کند. قاب، که نقش مهمی در تراز کردن نخ ها نیز دارد، با V-Process، یک روش ریخته گری الکتریکی خلاء از ریخته گری یانگ چانگ ساخته شده است.