۲۰ کنفرانس بین المللی جمهوری چک تا مرداد ۹۶

اگه علاقمند هستین تا در بهار و تابستون ۹۶، از فرصت گردشگری و تفریح در کنار شرکت در مجامع علمی و بین المللی آکادمیک جمهوری چک در وسط قاره سبز استفاده کنین، گفتار امروز، شما رو با ۲۰ کنفرانس بین المللی و معتبر این کشور که تا مرداد ۹۶ در این کشور برگزار می شه، آشنا می کنه.

با در نظر گرفتن اینکه کشور چک، یکی از جذاب ترین کشورای اروپایی واسه گردشگران بوده و در فهرست کشورای عضو معاهده شنگن قرار داره، دریافت روادید این کشور، فرصت سفر به ۲۵ کشور دیگه اروپا رو هم براتون جفت و جور می کنه.

همونطور که قبلا در سلسله حرفای تحصیل و بورس بیرون مرز کشور ما گفتیم، شرکت در کنفرانسای معتبر بین المللی در آسیا و اروپا، در واقع یه فرصت خوب واسه علاقمندان به تحصیل در خارج از کشوره تا با منتشر کردن مقاله و پوستر در این محافل علمی، ضمن تقویت رزومه خود، با استادان و هیات علمی روبرو آشنا شده و زمینه کسب ادمیشن و بورسای تحصیلی جور واجور رو جفت و جور کنن.

در کنفرانسای چک، اساتیدی از دانشگاه های معتبر اروپا و آمریکای شمالی هستن که واسه مشتاقان تحصیل در این قاره ها، انتخاب خوبی واسه بررسی فرصتای آکادمیک و حتی تجاری سازی ایده ها و طرحای تحقیقاتی هستش.

اگه واسه اولین باره که با مجموعه حرفای آموزشی ما آشنا میشین، راهنمای ۸ گانه واسه شرکت در کنفرانسای بین المللی هم در انتهای گفتار ارائه شده.

با کنفرانس گردی امروز ما در اروپا همراه باشین.

کنفرانس بین المللی نانو فناوری

 

NanoOstrava 2017

 

کنفرانس بین المللی نانو فناوری جمهوری چک، اواسط خرداد ماه امسال در شهر «اوستراوا» این کشور برگزار می شه و محفلی واسه رد و بدل کردن نظر فعالان میدون نانو در قاره سبزه. پنجمین کنفرانس جهانی نانو متریال و نانو فناوری این کشور، به وسیله این درگاه در دسترس میشه.

واسه علاقمندان به تجاری سازی ایده ها در این مورد نوظهور علمی جهان، کنفرانس اوستراوا این کشور فرصت خوبی واسه رد و بدل کردن نظر با کارآفرینان و صنعتگران میشه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی اقتصاد کار و کاسبی، مدیریت و بازاریابی

International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing

کنفرانس بین المللی مدیریت و بازاریابی که اواسط خرداد ماه در شهر Zajeci جمهوری چک برگزار می شه، با حضور دانشگاه های جور واجور این کشور و بقیه کشورای عضو معاهده شنگن ترتیب یافته و تلاش می کنه تا جدید ترین موضوعات در مورد اقتصاد سبز، بازاریابی عالی، پیشرفت پایدار، رقابت در بازارهای جهانی و مقولات کار و کاسبی سبز رو مورد رد و بدل کردن نظر کارشناسان و صاحب نظران بذاره.

دانشجویان مدیریت، اقتصاد و فناوری اطلاعات، از این کنفرانس واسه رد و بدل کردن نظر و مشورت با استادان هیات علمی کنفرانس که معمولا از دانشگاه های برتر چک و شمال اروپا هستن استفاده کنن.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر با خانوم «لادیسلاوا کوچینکووا» مشورت کرده و به این نشانی مراجعه کنین. حضور دکتر «هومان» از دانشگاه اقتصاد وین اتریش، می تونه زمینه خوبی واسه تعامل علاقمندان به تحصیل در این کشور با این محقق رو جفت و جور کنه.

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت نوآوری، کارآفرینی و پیشرفت پایدار

۵th International Conference on Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability – IMES 2017

کنفرانس بین المللی خلاقیت و پیشرفت پایدار که اواسط خرداد ماه در پراگ چک برگزار می شه، به وسیله دانشکده کارآفرینی دانشگاه اقتصاد پراگ راهبری شده و تلاش می کنه تا موضوعات میدون کار و کاسبی سبز و مدیریت پیشرفت پایدار رو مورد بحث و بررسی بذاره.

با در نظر گرفتن حضور استادان دانشگاه های چک به خصوص پایتخت این کشور، علاقمندانی که می خوان در مرکز اروپا به تحصیل دست به کار شن، از فرصت حضور در این محفل علمی واسه مشورت با استادان و هیات علمی دانشگاه های جور واجور استفاده کنن. فرصت ارائه مقاله در کنفرانس گذشت، اما به عنوان شرکت کننده میشه در اون حضور یافت. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این لینک مراجعه کنین.

هفدهمین کنفرانس بین المللی محیط کار و کاسبی در حال تغییر در اروپای مرکزی و شرقی

۱۷th International Joint Conference: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment

تحولات قاره سبز در بیست سال گذشته دلیل شده تا بعضی از کشورای بلوک شرق اروپا، در کانون توجه سرمایه گذاران و فعالان کار و کاسبی از کشورای جور واجور دنیا قرار بگیره و بخاطر این، هفدهمین کنفرانس بین المللی محیط کار و کاسبی پراگ، تلاش داره تا روندهای جدید اقتصادی و فرصتای سرمایه گذاری این قسمت رو مورد بحث و رد و بدل کردن نظر بذاره.

دانشکده روابط بین المللی دانشگاه اقتصاد پراگ با همکاری دانشکده MBA پراگ و هم اینکه دانشکده تجارت دانشگاه اقتصاد «براتیسلاوا اسلواکی»، این کنفرانس رو برگزار می کنن که با در نظر گرفتن حضور چند دانشگاه در این محفل، فرصت خوبی واسه شرکت علاقمندان به تحصیل در بلوک شرق اروپا رو جفت و جور می کنه تا با استادان مشورت کرده و فرصتای بورسیه و ادمیشن رو بررسی کنن.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این نشانی مراجعه کنین.

چهارمین کنفرانس بین المللی کار و کاسبی و اقتصاد

۴th BEci International Conference on Business and Economics – Brno, Czech Republic – ISI Thomson Reuters Indexed

کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد که اواخر خرداد ماه در شهر Brno این کشور برگزار می شه، فرصت خوبی واسه بحث و گفتگو درباره جدیدترین تحولات اقتصاد و مدیریت کار و کاسبی در مرکز اروپا بوده و با در نظر گرفتن حضور بعضی از دانشگاه های این کشور در این محفل، انتظار میره دانشجویان شرکت کننده بتونن با چیزای مورد علاقه تحقیقاتی استادان و کارشناسان اون آگاه شده و فرصتای ادمیشن و بورس رو بررسی کنن.

واسه شرکت در این کنفرانس به درگاه اون مراجعه کنین.

دومین کنفرانس بین المللی وسایل اندازه گیری و الکترونیک

۲۰۱۷ ۲nd International Conference on Measurement Instrumentation and Electronics (ICMIE 2017) – Ei Compendex and Scopus

اگه دانشجو یا علم آموخته رشته های وسیله دقیق و مهندسی برق و الکترونیک هستین، دومین کنفرانس وسایل اندازه گیری پراگ که نهم تا یازدهم جولای ۲۰۱۷ میلادی برگزار می شه، فرصت خوبی واسه آشنایی با شرکتا و کارآفرینان و صنعتگران این میدون در قاره سبزه.

دانشگاه مونیخ آلمان و بعضی از شرکتای بزرگ وسیله دقیق اروپای مرکزی هم در این همایش هستن. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این لینک مراجعه کنین.

دومین کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و رباتیک پراگ

ICAIR 2017 : 2017 2nd International Conference on Artificial Intelligence and Robotics

اگه علاقمند به موضوعات هوش مصنوعی و رباتیک هستین، دومین کنفرانس بین المللی پراگ که اوایل تیر ماه سال جاری در پایتخت این کشور برگزار می شه رو از دست ندین. در این کنفرانس که با حضور استادان دانشگاه های رایانه و رباتیک بلوک شرق اروپا هم همراه شده، جدید ترین روشای تجاری سازی اجناس رباتیک و کاربرده های هوش مصنوعی در پزشکی و مهندسی مورد رد و بدل کردن نظر قرار میگیره.

اگه علاقمند به دریافت ادمیشن و بورس از دانشگاه های اروپایی در این مورد هستین یا ایده هایی واسه تجاری سازی در مورد هوش مصنوعی و رباتیک دارین، این محفل ۳ روزه رو در نظر داشته باشین.

اگه مقاله ای هم در محورهای کنفرانس دارین، تا اوایل خرداد ماه به دبیرخانه کنفرانس بفرستین. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر از این نشانی استفاده کنین.

کنفرانس بین المللی ارتباطات میان فرهنگی- امتیاز رقابتی در میدون بین المللی

International Conference 2017: Intercultural Communicative Competence – A Competitive Advantage for Global Employability

اگه به مقولات میان فرهنگی و روابط بین الملل علاقه دارین، دومین کنفرانس «اینترکالچرال» پراگ که بیست و دوم و بیست و سوم ماه جون ۲۰۱۷ میلادی (اول و دوم تیر ماه ۹۶) برگزار می شه، فرصتی خوبی واسه ارائه ایده ها و روشای خلاقانه در تدوین راهکارهای پیشرفت روابط بین المللی در قاره سبزه.

برنامه ارسموس KA2+ هم به عنوان اسپانسر برنامه حضور داره که واسه علاقمندان به دریافت بورسای ۲۰۱۷ اراسموس دانشگاه های اروپا، یه فرصت مهمن. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی فارماکولوژی کلینیکی

۱۳th European Congress of Clinical Pharmacology and Therapeutics – EACPT 2017

اگه به دنیای فارماکولوژی علاقمند هستین، کنفرانس سیزدهم این بخش در بیست و چهارم تا بیست و هفتم ماه جون (سوم تا ششم تیرماه ۹۶) در پراگ جمهوری چک برگزار می شه و محفلی واسه حضور کارآفرینان و استادان دانشگاه های بلوک شرق اروپا در این میدون هست.

اگه خواهان شرکت در این کنفرانس هستین، از این درگاه استفاده کنین. شرکت اسپانیایی Tilesa Kenes به عنوان سازمان دهنده این همایش سه روزه معرفی شده.

دومین کنفرانس بین المللی اتوماسیون، کنترل و مهندسی رباتیک

۲۰۱۷ ۲nd International Conference on Automation, Control and Robotics Engineering (CACRE 2017)

با در نظر گرفتن گسترش صنعت رباتیک در میدونای جور واجور بخش صنعت و خدمات در قاره سبز، دومین کنفرانس بین المللی رباتیک و مهندسی کنترل پراگ تلاش می کنه تا در اواخر ماه جون میلادی، صاحب نظران و فعالان صنعتی این بخش رو گردهم آورده و از نظرات و روشای خلاقانه تجربی و نظری اونا تو یه محفل علمی استفاده کنه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   مرد طوطی نما؛ انسان عجیبی که برای شباهت به طوطی ها گوش هایش را نیز برید

مقالاتی که در این کنفرانس  ارائه می شه، در مجله رباتیک منتشر می شه و تا اوایل خرداد ماه امسال فرصت دارین تا اصل مقالات خود رو در مورد مهندسی کنترل و رباتیک، به دبیرخانه همایش بفرستین.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این نشانی مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی گرافیک رایانه ای و تصویربرداری دیجیتالی

۲۰۱۷ issue of the International Conference on Computer Graphics and Digital Image Processing (CGDIP 2017)–Ei&Scopus

علاقمندان به میدون گرافیک کامپیوتری و تصویر ورداری دیجیتالی و شاخه های فناوری اطلاعات، می تونن در کنفرانسی که در این بخش ترتیب داده شده شرکت کنن و با کارآفرینان و کارشناسان این میدون رد و بدل کردن نظر کنن. فرصت فرستادن مقالات در این همایش، ۱ جون ۲۰۱۷ (یازدهم خرداد ۹۶) بوده و کلیه مقالات تایید شده هم در ایندکسای بین المللی مثل: EI COMPENDEX- CPCI-IET  و ACM  درج می شن.

علم آموخته های فناوری اطلاعات و ارتباطات می تونن از بستر علمی و تجاری جفت و جور شده در پراگ در مورد گرافیک رایانه ای استفاده کنن. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این نشانی مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی تولید و نوآوری رسانه های چشمی

 International Conference on Visual Media Innovation and Production (ICVMIP 2017)–Ei&Scopus

کنفرانس نوآوری رسانه ای که اول تا سوم ماه جولای ۲۰۱۷ میلادی (دهم تا دوازدهم تیر ۹۶) در شهر پراگ جمهوری چک برگزار می شه، فرصت خوبی واسه علاقمندان به رشته های فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت نوآوریه که طرحا و ایده ها و یافته های تحقیقاتی خود رو در این بخش به اشتراک بذارن.

فرصت ارائه مقاله هم تا اول ماه جون تمدید شده.
واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این نشانی مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی هایپر تکست و شبکه های اجتماعی

۲۸th ACM Conference on Hypertext and Social Media 2017 (HT2017) – Call for Papers

بحث شبکه های اجتماعی و خلاقیتا و کارآفرینیای انجام شده روی اون در بیست سال گذشته دلیل شده تا چهارم تا هفتم جولای سال جاری میلادی (سیزدهم تا شانزدهم تیر ۹۶) در شهر پراگ جمهوری چک، میزبان فعالان میدون شبکه های اجتماعی باشه.

مقالاتی که در این کنفرانس ارائه می شه به وسیله کارشناسان شبکه های اجتماعی و استادان میدون فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد بررسی (peer-reviewed) قرار میگیره. اما فرصت فرستادن مقاله واسه این همایش گذشته و میشه به عنوان شرکت کننده در اون حضور داشت.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین و یا با این نشانی پست الکترونیک:‌dolog@cs.aau.dk مشورت کنین.

کنفرانس بین المللی مرزهای کوانتوم و ترومودینامیک ماکروسکوپی

Frontiers of Quantum and Macroscopic Thermodynamics 2017

کنفرانس بین المللی مرزهای کوانتوم و ترمودینامیک ماکروسکوپی، واسه علاقمندان به رشته های مهندسی مکانیک سیالات و فیزیک، فرصت خوبی واسه اگاهی از جدید ترین نظریه ها و روشای کاربردی در میدونای مهندسی سیالاته. فیزیک آماری، کوانتوم و ترمودینامیک کوانتوم و مقولات مربتط با بیوفیزیک و فیزیک نجوم، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار میگیره.

موسسه فیزیک آکادمی علوم جمهوری چک، برگزار کننده این محفل علمی رشته فیزیکه که نهم تا پانزدهم جولای (هجدهم تا بیست و چهارم تیر ۹۶) سال جاری میلادی در پایتخت این کشور برپا می شه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این نشانی مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی مدیریت منابع آب

Water Resources Management 2017

نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت منابع آب که قراره هجدهم تا بیستم ماه جولای ۲۰۱۷ میلادی (بیست و هفت تیر تا بیست و نهم تیر ۹۶) در شهر پراگ جمهوری چک برگزار شه، بهترین فرصت واسه دانشجویان و کارشناسان میدون مدیریت صنعت آب و صنایع وابسته تا طرحا و ایده ها و مقالات خود رو در این محفل مطرح کنن.

پایدار سازی منابع آب و بحث پیشرفت پایدار و میدون صنعت آب و آبیاری در بخشای جورواجور، از جمله مهم ترین محورهای همایش سه روزه اعلام شده.
واسه به دست آوردن جزییات بیشتر با درگاه دانشگاه «وسکس» انگلستان تعامل کنین که مدیریت همایش رو رو دوش داره.

واسه دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، عمران و هم اینکه کارآفرینان و صنعتگران این میدون، این کنفرانس میتونه فرصت خوبی واسه پیدا کردن راهکارهای تجاری سازی ایده ها و حتی کار روی پروزالای تحقیقاتی جهت کسب ادمیشن مستر و دکترا در آینده باشه.

کنفرانس بین المللی ریاضیات پراگ

 

 International Conference on Pure and Applied Mathematics (ICPAM2017)

 

اگه به دنیای ریاضیات علاقمند هستین، بیست و دوم تا بیست و ششم ماه جولای ۲۰۱۷ (سی یکم تیر تا چهارم مرداد ۹۶)، شهر پراگ، میزبان همایشیه که به وسیله دانشکده های ریاضی اروپا از جمله دانشکده اورلئان پاریس، سلال بایار ترکیه برگزار می شه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک و هوا فضا

۲۰۱۷ The 8th International Conference on Mechanical and Aerospace Engineering (ICMAE 2017) – IEEE and Ei Compendex

هشتمین کنفرانس بین المللی هوا فضا پراگ که بیست و دوم و بیست و ششم جولای سال جاری میلادی (سی یکم تیر تا چهارم مرداد ۹۶) در پایتخت جمهوری چک برگزار می شه، فرصتی واسه مشورت و رد و بدل کردن اطلاعات با کارشناسان هوا فضا اروپا به خصوص متخصصانیه که از روسیه و قزاقستان به این همایش میان.

تا اواخر اردیبهشت ماه فرصت دارین تا مقالات خود رو به دبیرخانه همایش بفرستین. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

کنفرانسای آگوست ۲۰۱۷ در شهر  پراگ

کنفرانسای بین المللی  یادگیری الکترونیک (eLearning) و مدیریت و بازاریابی و گردشگری و علوم تربیت بدنی هم در ماه اگوست در پراگ برگزار می شه که واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به درگاه هر یک که در بالا معرفی شده، مراجعه کنین.

۸ پیشنهاد واسه شرکت در کنفرانسای بین المللی

۱- پرداخت هزینه ها: هزینه های شرکت در کنفرانسا رو اگه کارت اعتبار ارزی ندارین، از راه شرکتای پرداخت الکترونیک ارزی داخلی که نماد اعتماد الکترونیک دارن جفت و جور کنین.

۲- ارسال خلاصه مقاله: جفت و جور خلاصه مقالات، آخرین کار در روند تولید مقالات اکادمیکه. اگه مقاله ای آماده و می خواید در بخش تخصصی خود به یکی از کنفرانسای معتبر بفرستین، حتما اصول جفت و جور خلاصه مقاله رو رعایت کنین. هر خلاصه مقاله باید شامل یه معرفی (introduction)، طرح موضوع، متدولوژی (methodology)، یافته ها (finding) و یافته های (conclusion) باشه.

۳- ارسال اصل مقاله: اگه خلاصه مقاله شما در کنفرانس پذیرفته شد، اصل مقاله رو در آخر ۱۵ صفحه بدون غلط گرامری و با رعایت قوانین رفرنسی نویسی کنفرانس به دبیرخانه بفرستین. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که بعضی از کنفرانسا، مجهز به سامانه های ردیابی اطلاعاتی و تحلیل محتوای مقالات جهت plagiarism هستن.

۴- حضور در کنفرانس: اگه در کنفرانسی تو یه کشور خارجی شرکت می کنین، حتی امکان در نزدیک کنفرانس یا همون هتلی که کنفرانس در اون برگزار می شه مستقر شید تا هم به شما تخفیف ارائه شه و هم در هزینه ها صرفه جویی کنین. خدمات لونلی پلنتیا و تریپ اداویزریا و حتی airbnb رو یادتون نره.

۵- گواهی شرکت: گواهی شرکت در بعضی از کنفرانسای معتبر به خصوص واسه کسایی که مقالات اونا واسه ارائه تایید شده، اهمیت زیادی داره.
این گواهی رو می تونین ضمیمه رزومه خود کنین.

۶- پیشنهاد نامه: یکی از فواید شرکت در کنفرانسای بین المللی واسه کسایی که مقاله یا پوستر ارائه میدن، دریافت پیشنهاد نامه (LR) است. این پیشنهاد نامه رو تلاش کنین از استادان دانشگاه های حاضر در کنفرانس بدست آوردید تا اگه واسه دانشگاه اونا در آینده اپلای کردین، این پیشنهادا، برگ برنده واسه شما بوده و امتیاز رقابتی حساب شه.

۷- زمان بندی: با در نظر گرفتن موضوع اخذ روادید و مقدمات سفر، تلاش کنین تا زمان بندی کار شما به شکلی باشه که دست کم ۱ ماه قبل از برگزار کنفرانس، نسبت به دریافت نامه پذیرش مقاله (ACCETANCE LETTER) اقدام کرده و واسه روادید اپلای کنین. واسه اخذ روادید شرکت در کنفرانسای بین المللی، به خصوص در کشورای شنگن، مدت درخواست روادید و سفر به کشور مقصد رو تو یه تلورانس چند روزه قرار داده تا درخواست شما مردود نشه.

۸- سخنرانان اصلی: سخنرانان اصلی (Keynote Speakers) هر کنفرانس، اعتبار یه کنفرانسه. اگه می بینین که سخنرانان اصلی، دارای چیزای مورد علاقه تحقیقاتی مشابه شمان و می خواید در دانشگاهاشون مشغول به تحصیل شید، پروپزالی موثر واسه انجام فعالیتای تحقیقاتی تحت سرپرستی اونا جفت و جور کرده و پس از کنفرانس به اونا داده و مشورت کنین. این روش چهره به چهره تو یه بستر علمی، می تونه فواید خوبی رو در آینده به ارمغان آورد.

سفارت ایران در پراگ رو در این نشانی دنبال کنین. جهت کسب روادید از سفارتخانه این کشور تو تهران، به این لینک مراجعه کنین.