مرد طوطی نما؛ انسان عجیبی که برای شباهت به طوطی ها گوش هایش را نیز برید

هر روز اتفاقات و مسائل عجیب زیادی در جهان اتفاق می افته، اما موردی که می خوایم به اون بپردازیم، با همه فرق داره و به طور حتم شما رو متعجب انجام میده.

فردی ۵۸ ساله به نام «تِد پاروتمَن» در طول چندین سال تغییرات زیادی در ظاهر خود به وجود آورده. ایشون تا حالا کارایی مانند ۱۱۰ خالکوبی، ایجاد ۵۰ سوراخ روی بدن، ۷ ایمپلنت، ایجاد سه شاخ، تتو کردن چشما، قرار دادن آهنربا درون هر کدوم از دستا و ایجاد شکاف در زبون رو انجام داده تا مثل حیوان مورد علاقه اش به نظر برسه.

مرد طوطی نما این بار تصمیم گرفته عجیب ترین کار عمرش رو بکنه. ایشون گوش هاش رو ورداشته تا بیشتر مثل طوطی به نظر برسه. اون گفته که خاص بودن رو دوست داره و همیشه علاقه داشته متفاوت به نظر برسه. با کاری که اون تازگیا انجام داده، میشه گفت که به طور کامل به هدفش رسیده. در ادامه زندگی و کارای مرد طوطی نما رو بررسی می کنیم.

این کارگر بازنشسته کارخانه کفش، از اعضای خونواده اش جدا شده و سال هاست که هیچ کدوم از اونا رو ندیده. ایشون باور داره که طوطیا خونواده اصلی اون هستن. مرد طوطی نمای انگلیس، پنج پرنده به اسمای الی، تیکا، تیمنه، جِیه و بوبی داره.

خالکوبی سفیدی چشما که اصطلاحا «scleral tattooing» نامیده می شه، کار خطرناکی حساب می شه.
راس فاکس یکی از کسایی که در این میدون فعالیت می کنه، اعلام داشته که این کار می تونه سر دردای طولانی، حساسیت به نور و در بدترین شرایط نابینایی و از دست رفتن کامل چشم رو به دنبال داشته باشه.

ایشون از اولین خالکوبی خود که در سال ۱۹۷۶ میلادی انجام داده، تا حالا هیچ وقت تلاش خود رو متوقف نکرده. البته این نکته رو باید بگیم که ایشون با به کار گیری آهنی با دمای ۷۵۰ درجه، روی یکی از شونِه هاش نماد صلح ایجاد کرده.

جراحی گوشش ۶ ساعت زمان برد و مرد طوطی نما از نتیجه این کار رضایت کامل داره.
ایشون اعلام داشته: “من بسیار خوشحال هستم. این اتفاق باور کردنی نیس.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۲۰ کنفرانس بین المللی جمهوری چک تا مرداد ۹۶

من همیشه دوست دارم خودمو در آینه نگاه کنم.”

جراحی گوشا آخرین کار اون واسه تبدیل شدن کامل به طوطی نیس.
ایشون می خواد در قدم بعدی بینی اش رو جراحی کنه و اونو مثل منقار کنه.
مرد طوطی نما گفته: “می دونم که هیچ وقت به طور کامل مثل طوطیا نمیشه. چشمون اونا در کنار سرشون قرار داره و من نمی تونم جای چشمای خود رو تغییر دهم.”

در طول تاریخ، برداشتن گوش ها و یا از بین بردنشان، یه جور مجازات کیفری به همراه داشته.
براساس گزارشا، در سال ۱۷۷۱ مردی با به کار گیری پولای تقلبی هر دو گوش خود رو برید و اونا رو همراه با حرف R (اول کلمه Rogue به معنی سرکش) روی گونه هاش قرار داد. ایشون جریمه ۱۰۰ دلاری و روند تعقیب و فرار رو به جون خرید.

تنها نکته منفی جراحی گوش واسه مرد طوطی نما، این بود که ایشون دیگه نمی تونست عینکش رو درست روی چشمانش بذاره. اون واسه حل این مشکل، دو پین فلزی رو در دو طرف صورتش قرار داده و عینک رو روی اونا میذاره.

آقای پاروتمن تنها کسی نیس که اینجور تغییراتی در بدنش اعمال کرده. فردی به نام اریک مشهور به «مرد مارمولکی» یکی از اولین کسانیه که تصمیم گرفته اینجور کارایی رو بکنه. ایشون در مورد ساید شو یا همون اجرای برنامه در سیرکا و کارناوالا فعالیت می کنه.

بر خلاف اون که مرد طوطی نما ارتباطی با خونواده اش نداره و دوستانش هم کم هستن، تونسته واسه خودش نامزد پیدا کنه.
اون در این رابطه میگه: “نامزدم ظاهر منو دوست داره خودش هم در حال تغییر دادن بدنشه. اون می خواد کارای بیشتری روی خودش بکنه.”